pondělí 30. května 2011

Recyklace...

Recyklujete? Já ano, ale musím uznat, že recyklaci přímo cíleně nevyhledávám. Tentokrát si našla ona mě: znáte to - čas od času vezmete do ruky věc a okamžitě víte, co s ní. Není nad čím uvažovat. Takhle to zkrátka bude a basta!
Přesně tohle se mi stalo, když mi (po kdo ví, jak dlouhém čase) při úklidu najednou přistály v ruce tři textilní visačky s nápisem "respect for nature". Nevyhodila jsem je tenkrát z mnoha důvodů, ale jedním z nich jistě byl i obsah, význam nápisu.
Jakmile jsem se na ně podívala, okamžitě mi v hlavě naskočil další materiál: ty výřezy tří dřevěných stromů, které jsem nedávno dostala, moc se mi líbí a dosud jsem si s nimi nedokázala úplně poradit! A obálky a základy přání z recyklovaného papíru! A teď už jen mrknout do mé oblíbené puntíkované kolekce Antique Dots od Artemia, vybrat nějakou dostatečně zelenou, ale zároveň tlumenou...otisknout notové razítko na korunu stromu (razítko Prima Marketing - Clear Stamp-music notes, inkoust Archival Ink v barvě Coffee), na korpusu přání i papíru zakulatit rohy a všechno pomocí lepidla poskládat dohromady.
Stužka je v každém případě trošku jiná, dvě z přání jsou doplněny o motýlka z propisotu (Reflections od Prima Marketing).

A tady je: trojka přání jednoduchých vzhledem, technikou a množstvím použitého materiálu, ale v mých očích by cokoliv navíc prostě už bylo moc. Jde mi o sílu barev, motivů a myšlenky. Mám z nich opravdu dobrý pocit (a není to pokus o sebechválu, jen konstatování reality).




1 komentář:

  1. Jsou nádherná! Naprosto rozuním tomu: Jde mi o sílu barev, motivů a myšlenky. Protože to se ti skutečně povedlo! A není to sebechvála, klidně si to řekni: Jsou krásná, mám z nich radost :-)
    Taky bych měla ...

    OdpovědětVymazat