pátek 6. května 2011

Zadání: "Mamma Mia!"

Na začátku nebylo ani vejce, ani slepice, ale vyhlášení soutěže: stránka, přání či blok na téma oblíbeného muzikálu "Mamma Mia!". Mám ho moc ráda a nejen kvůli hudbě nebo Meryl...prostě je fajn.
Jenže! Ta růžová...můj nepřítel! :( Věčně se s ní peru...
Ok, budu bojovat, je to výzva!

Tedy - barevnost je dána, v myšlenkách už mi kůži ohřívá přímořské slunce, v hlavě zní příjemné melodie...musí z toho vyzařovat hlavně léto, pohoda, musí to být vzdušné...to je ono! VZDUŠNÉ... No jo, ale jak na to?? Odpověď jsem dlouho nehledala. Vzdušné, tj. průhledné...no ano, průhledná fólie! A pak už jen něco "polétavého", co ji doplní, barevná škála se prostě jen "namixuje" do příjemné kompozice...a tu ho máte:
moje soutěžní přání



Ještě pohled z jiného úhlu...


...a ona zmiňovaná průhlednost...



Sice jsem nevyhrála ve velké konkurenci ostatních a nezískala cenu, ale své malé výhry nad růžovou si velmi cením i tak! :)

2 komentáře:

  1. Petro, to s tou průhledností je super nápad!!! A jak ses opět poprala s růžovou... já tleskám :o)))

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní! Té průhlednosti jsem si na fotce v soutěži vůbec nevšimla! Gratuluji k výhře nad "tou barvou, jenž radši ani nevyslovujeme" ;) Taky ji nemusím, ale když si řeknu, že tvořím pro někoho jiného a ne pro sebe, tak to jde :)

    OdpovědětVymazat