čtvrtek 9. června 2011

LaBlanche

Razítka LaBlanche jsou...prostě jiná. Materiálem, barvou, hmotností. Jsou z bílé, lehoučké, ale pevné hmoty, samotná část, kterou otiskujete, je silikonová.

Byla jsem na ně hodně zvědavá. Přesvědčily mě motivy. Nejdřív jsem jen otiskla jeden motiv a zkusila ho kolorovat akvarelkami...ač nejsem zastáncem přílišné barevnosti, nakonec jsem brala do ruky ne jednu, dvě či tři, ale i více barev.

A když už bylo na stole pár hotových obrázků, začala jsem uvažovat, co s nimi: "Na přání!" zaznělo v mé hlavě rozhodnutí.

Tak tedy jedno více barevné...


...a jedno střízlivější...




3 komentáře:

  1. Oooo, ta jsou nádherná :-O...škoda, že nemáš moji adresu a nevíš, že mám narozeniny a nemůžu takové dostat ;-)) ( sranda! jak říká můj vnouček ;-) ) Tvoje přáníčka obdivuju, jsou dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  2. jsou parádní, já s modrou moc dělat neumím, takže obdivuji

    OdpovědětVymazat