pátek 29. července 2011

Další challenge u Pretty Papers

...tentokrát modrá, vodní, nebeská, mořská ... tak tedy hurá na to!
Modrá je má oblíbená barva. Na moře jsem si nějak netroufala, ale voda - to je ono! A protože jsem měla právě před velmi očekávaným víkendem s partou prima lidí u rybníka, do mysli se mi pořád vkrádaly vážky - ta elegantní, tajemná a někdy těžko postřehnutelná stvoření.

Základem jsou různé odstíny modré, průhledná fólie s natištěnými jemnými větvičkami je přichycena jen lehce stříbřitými minibrads a nad tím vším "poletuje" akvarelem kolorovaná vážka.

Však to znáte: když vás něco baví a máte po ruce, co potřebujete, za chvíli je hotovo :).


Nezapomeňte mrknout i na práce ostatních, stojí to za to!

3 komentáře:

  1. je krásné, vážka nad vodou je skvělý nápad :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, Lenko.
    To mě inspirovalo Klářino zaujetí vážkami ;).

    OdpovědětVymazat
  3. Modrá - to je jasné, že jde tvoření samo, když je to o oblíbené barvě :-) Líbí se mi to a ta průhledná fólie je zajímavý náped!

    OdpovědětVymazat