středa 27. července 2011

Opět album...tentokrát svatební.

Sada luxusních, elegantních papírů La Créme byla v mém "papírovém skladišti" dlouho hýčkána a opatrována, protože bylo jasné, že TYHLE papíry použiju na něco opravdu vyjímečného. Tu a tam jsem se na ně podívala, pokochala se střízlivou barevností, ladnými tvary vzorů, pohladila semišové detaily a zas jsem je pečlivě uložila zpátky.
A tehdy se mi dostal do rukou polotovar alba 8 x 8 od My Mind´s Eye Lush v černém provedení. Okamžitě mi blesklo hlavou, že tyhle dvě věcičky by si rozumněly!

Teď přišel jejich čas - čas svatebního alba. Kdo tuhle kolekci zná, ví dobře, že přidávat ozdoby už téměř není třeba. Ba naopak - ani by to nebylo vhodné. Papíry samy o sobě jsou překrásné. Takže jen opravdu tu ozdobná bordura, tam mašlička na zapínání nějaké "schovávačky" či jednoduchý kvítek dozdobený hřebíčkem s perličkou. A mašle tón v tónu na kroužky. A visačka s rámečkem na fotografii připevněná sponkou na řetízku od Tima Holtze. Víc nic. Jediným zdobením už budou jen svatební fotografie...


...detail visačky připevněný na jednom z kroužků (namísto "prozatímní" smajlíkové minivisačky se zasune fotografie)









Semišový vzor z titulní strany částečně pokračuje za zadních straně desek.


Je zajímavé, jak tyhle papíry na člověka působí...celou dobu jsem měla vpravdě slavnostní náladu. Neustále jsem měla pocit, že si musím při práci uklízet nepořádek na stole, abych tenhle materiál neurazila :). A cítila jsem velkou zodpovědnost za to, jak s nimi naložím, s čím je zkombinuji a jak je poskládám dohromady.

Už se nemůžu kochat kompletní krásnou sadou La Créme, ale nelituji! Stálo to za to! :)

7 komentářů:

  1. Táááááp :-) To je tak krásné! Alba Lush miluju a v kombinaci se sadou La Créme vypadá ještě luxusněji. A teď - dáš ho do obchůdku nebo se konečně odhodláš pro vlastní album???

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju.
    Ale můj názor na alba pořád osciluje přesně uprostřed...asi udělá někomu radost. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Téééda, to spojení papírů a tohodle albového polotovaru nemá chybu, mé srdíčko plesá. Krása.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné album!!! Viděla jsem, že pásnké už je prodané a myslím, že ani tohle se u Tebe moc dlouho neohřeje :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to je absolutní parádička....

    OdpovědětVymazat
  7. URČITĚ TO STÁLO ZATO, JE KRÁSNÉ :-)

    OdpovědětVymazat