čtvrtek 7. července 2011

Pánské album

Nějak jsem se rozjela s TimHoltzovými maskami...a vzniklo už dlouho plánované 15 x 15 pánské album. Bavilo mě. Chtěla jsem se vyhnout všem kytičkám a korálkům a mašličkám a prostě a jednoduše brnkat na pánskou notu...jsem s ním spokojená (s fotkami a jejich úpravou už méně, no :(...).









5 komentářů:

  1. Tý jo, skvělý chlapský album :) Tento "styl" jsem nikdy nezkoušela, ale moc se mi líbí a tady se fakt výborně hodí.

    OdpovědětVymazat
  2. Ve skutečnosti je o 1000% krásnější...nesktutečné. Úžasné zpracování, dokonalé doplněčky....fakt se ti moc povedlo

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásné, úžasné, prostě nej a dokonce jsem měla tu čest ho držet v ruce a vidět naživo. Moc se Ti povedlo!

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásné..šikulka!

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, toto je úžasné také bych si ráda takové album udělala ale bohužel si nevím rady.Nemohla by jste mi trochu poradit

    OdpovědětVymazat