neděle 13. listopadu 2011

Moje první album

Pamatujete si ještě na blog o našem setkání u jihočeského rybníka Kukače? Pozvala jsem tenkrát pár spřízněných duší na společný, odpočinkově/papírový víkend. Byl super. I přes velkou vzdálenost, rodinnou situaci a fakt, že se vidíme povětšině poprvé a na místě, které neoplývá všemi vymoženostmi moderní doby ani jedna z holek nezaváhala a přijely všechny.
Moc jsme si to užily a pro mě osobně byla největší odměnou jejich spokojenost a upřímné přesvědčení, že rády přijedou zas.

Jenže při nedávném libereckém scrapovém víkendu jsem měla být vyvedena z míry - a to takovým krásným způsobem, že se to jen tak někomu nepodaří trumfnout: dostala jsem ALBUM. Svoje historicky první. Opravdové, papírové, reálné a hmatatelné. Obrovsky cenné. Je v něm obsaženo tolik...celý náš společný víkend, vzpomínky, zážitky, čas, práce, myšlenky, nápady a především dobrá vůle a chuť udělat něco pro druhé... Moc si vážím toho, že holky něco takového napadlo, že se do té práce pustily, že na něm pracovaly společně a v neposlední řadě i skutečnosti, že to všechno dokázaly přede mnou tak dlouho utajit! :) Zastihly mě nepřipravenou...vážně jsem neměla do poslední chvilky ani nejmenší tušení, že něco chystají. Když se pak s potutelnými úsměvy při kávě a kousku neodolatelného frgálu najednou sešikovaly, bylo mi jasné, že se děje něco, o čem nic nevím, ale tápala jsem v naprostém myšlenkovém vákuu. Pak jsem najednou měla v ruce krásně zabalený balíček a jejich oči na mě visely...a mě lítalo v hlavě milión myšlenek. Přísahám, že ani jedna se netrefila. Rozbalila jsem papír (opatrně, samozřejmě - Klára použila Timovu pásku :D) a v tu chvíli jsem začala tušit...a emoce udělaly své! Nejsem člověk, který staví své city příliš na odiv...ale tentokrát mě zas po dlouhé době někdo "dostal" - ráda přiznávám, že jsem byla (a vlastně stále jsem) dojatá, ukápla mi nejedna slza, v krku jsem měla obrovský knedlík a já, osoba dost mluvná (no, zkrátka ukecaná), jsem najednou nedokázala slovy vyjádřit, co cítím... Pevně doufám, že už mě holky znají dost na to, aby z výrazu mé tváře, vlhkých vykulených očí a nesouvislého koktání vyrozuměly mé velké DĚKUJI!

Dlouho jsem se chystala tenhle blog napsat. A pořád jsem uvažovala, jak to udělat, aby vyzněl jako opravdové poděkování a ne jako "heč, já dostala album!". Opět mě zachránila Klára a já ráda využívám jejího laskavého svolení a přidávám odkaz na její popis a hlavně fotky, jedním slovem na její blog o tomhle scrapovém skvostu. Už jsem ho prohlédla a podrobně prozkoumala několikrát (a nejen já, i moje nejbližší rodina) a přesto stále nacházím drobnosti, detaily, fígle, které mě mile překvapují. Klářiny fotky jsou výborné, technicky bez chybičky - přesto i tady platí, že v reálu jsou stránky o mnoho lepší, barvy jasnější, jsou zkrátka OPRAVDOVÉ.

Mám své opravdové album. Jak Klára vtipně dodala, je to takové "neposkvrněné početí" :))). Moc si ho vážím a ještě jednou chci tímto způsobem holkám poděkovat.

6 komentářů:

  1. Milá Tap, bylo mi velkým potešením se na takové velké věci podílet a jsem moc ráda, že mí první stránky skončily v dobrých rukou. Díky Tobě (a hlavně Kláře) jsem i já překonala jedno ze svých tabu a opravdu jsem si zascrapovala :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. :) Tap ... jáá jsem tak ráda, že to vyšlo (teda hlavně to, že to do posledního okamžiku zůstalo tak velkým tajemstvím)... My víme, proč jsem to dělaly a ty ten důvod ještě tak umocníš ... Díky

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Petro, taktéž mi bylo velkým potěšením podílet se na výrobě tohotle úžasného alba pro Tebe :o) Jsem moc ráda, že i přes to, že jsme hoplky ukecané, do poslední chvilky vše zůstalo velkým tajemstvím a pro Tebe překvapením :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Petro, krásně napsaný článek, je moc hezké, že se z Vás stala taková super parta, aniž by jste se předem znaly.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Petro, mě též bylo velkým potěšením a ctí a už bych jen opakovala to, co bylo vyřčeno (či spíše napsáno) Díky moc :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Prima :-) Někdy se začít musí a tohle je moc pěkný začátek :-))

    OdpovědětVymazat