pátek 13. ledna 2012

Album zimní, mrazivé...

Po sněhu ani památky. Hm…něco málo napadalo, ale zas to taje L. No nic, budu si tu zimu muset vymyslet J! Chystáme se s dětmi na hory a tentokrát doufám, že ulovím nějaké použitelné fotky! Donedávna jsem tahala jednu či druhou ratolest ze závěje, ale teď už jim občas nestačím, tak to budu kamuflovat přestávkami na focení ;). A fotky dám kam? Do alba! Tak hurá na to, ať ho mám připravené! J

Dlouho jsem přemýšlela, jaké album zvolím. Ale protože je ráda vyrábím úplně od píky, tedy od první kartonové stránky J, rozhodla jsem se na postupu nic neměnit – vzniklo nové, připravené na fotky plné jiskřivých závějí, kaskád rampouchů na horských chatách a rozradostněných dětí na zasněženém svahu.



Základem jsou krásně tvarované stránky alba Lush od My Minds Eye, ovšem využila jsem pouze dvě vnitřní, bílé kartonové stránky a posloužily mi jako desky. Podle nich jsem pak pomocí skalpelu vyřízla z podobně laděných jednobarevných čtvrtek vyšší gramáže vnitřní listy. Každý z nich je tvořen dvěma vrstvami slepenými dohromady oboustrannou lepící páskou. Konkrétně jsem sáhla po modrých tónech ze sady Colossal od Papermanie a The Old World Stack od DCWV. Jako doplňkové jsem použila zajímavě tvarované malé stránky v zimním ladění Note Worthy od Bo Bunny.




Jakmile byly hotové základy pro stránky, popustila jsem uzdu fantazii a dala se do zdobení – některé papíry mají krásný vzor samy o sobě, takže jsem se vyřádila spíš na jednobarevných stránkách. Ke slovu přišel Big Shot a vyřezávací šablony Sizzix Snow Flurries a Winter Wonder – některé vločky jsou použity na ozdobné bordury samotné, jiné jsou doplněny jemným bílým Fun Flock a získávají tím „semišový“ okraj.






Stejně tak výsek sněhuláka je použit 2x – jednou jen samotný, podruhé jsem pomocí pěnové lepicí pásky, acetátu a mikroperliček vytvořila známé „chrastítko“ coby interaktivní ozdobu stránky.





K patinování okrajů a vytváření dekoru sněhových vloček razítky jsem použila Distress inkousty v odstínech Tumbled Glass, Broken China a Weathered Wood a bílý Snow Cap Adirondack (vše Ranger) a modrou sadu ColorBox Cat's Eye Queue. Některé detaily jsou embosované horkým vzduchem – využila jsem embosovací medium VersaMark od Tsukineko a embosovací prášky Detail White a Detail Clear od Stampedous.





Závěrečné zdobení už pak bylo provedeno samolepícími kamínky (Prima Marketing), lepidly Glosy Accents a Crackle Accents, litrovými lepidly Stickles v odstínech Picket Fence a Gunmetal a tekutými perlami Liquid Perls v odstínu White Opal (vše Ranger).



4 komentáře:

  1. Krása nesmírná, zírám v úžasu...nádherné, zimní , jikřivé...tleskám!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Je parádní, úžasné, krásné.... je prostě super!

    OdpovědětVymazat
  3. Mrazivá zimní nádhera!!! Je perfektní!

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto souhlasím. Dokonalost sama!!! Je to nádherné.

    OdpovědětVymazat