čtvrtek 5. ledna 2012

Druhé vánoce

Nějak se to stalo a rozjelo se několik "srdečných" výměn/swapů najednou. Protože nejspíš vznikne hromadný blog, nebudu nikomu fušovat do řemesla, ale nedá mi to a ráda bych touto cestou poděkovala....komu? Vydržte Usmívající se, včas vám to prozradím. Nejprve příběh:
Dneska mi pošťáci donesli balíček...hm, mělo by mi přijít srdce, uvědomila jsem si! Adresa napsaná energicky rozmáchlým písmem...napadlo mě pár adeptů, ale ještě bylo brzy soudit (musím ale prozradit, že jsem to neodhadla špatně Mrkající).
Otevřela jsem bublinkovou obálku...a tam byl! Krásný plátěný sáček s našitým pruhovaným srdcem, ovázaný dvoubarevným provázkem ve stejných tónech! Už tohle byl dárek sám o sobě, ale tušila jsem, že to bude mít pokračování...

Rozvázala jsem provázek (jasně, poctivě, i uzlík - ráda si prodlužuju těšení ;)...) a čekala, že vyndám srdce. Jenže...podívejte, co bylo v srdcovým sáčku:

Překrásný (!!!) srdce s mnoha detaily, sympaticky červený se spoustou šití (to oceňuju {#emotions_dlg.palec1}) a sloganem, který autorku i mě zasáhl nejspíš podobně {#emotions_dlg.tuli}.  Zadní strana má kabátek ze stejný látky jako motiv na látkovým sáčku.
Ale všimněte si, že tam byla ještě (opět šitá!) obálka z velice sympatického SC papíru, ovázaná opět dvoubarevným provázkem (vyladěná sada, což Mrkající,) - a přes ten byl šikovně omotaný dopis, takže dokud jsem nerozbalila a nepřečetla dopis, nedostala jsem se do obálky Usmívající se - chytré! Soukromou korespondenci tu citovat nebudu, ale ráda shrnu, že mě potěšilo, když jsem se z milých slov a vět ujistila, že na hodně věcí pohlížíme podobně. A mimo jiné jsem zjistila, jaké překvapení mě čeká v obálce - to teď prozradím i vám: další srdce! Překvapený A pozor, tentokrát oboustranné!


Jen doplním, že závěs je opět v červenobílém provedení {#emotions_dlg.palec1}, vše barevně i tématicky ladí...prostě paráda! Na srolovaném kousku papíru je napsáno "All you need is love" - během čtení se mi v hlavě rozezněli milovaní Beatles Usmívající se a celou vahou svých několika prožitých desetiletí jsem si uvědomila, že v týhle větě je hodně pravdy {#emotions_dlg.palec1}.
A teď se obloukem vrátím na začátek mého blogu: ráda bych poděkovala. Poděkovala člověku s výborným vkusem, Kateřině alias family mania. Udělala mi opravdu radost, vážně. Její mírná nejistota vyjádřená v průvodním dopisu naprosto není na místě a já upřímně a ráda říkám: Katko, opravdu ses na 100% strefila! A důvodem není počet srdcí (ačkoliv musím přiznat, že je to velice příjemný a milý bonus navíc), ale strefila ses v barvách, námětu, provedení, oceňuju, že sis dala práci se šitím i zabalením a v neposlední řadě si opravdu vážím i rukou psaného dopisu. Z toho všeho na mě dýchá hřejivá upřímnost a lidskost. Buď si jistá, že Tvá srdce si ráda pověsím na místo, kde je budu mít na očích. Mám v plánu menší úpravu svého pracovního prostoru a už teď vím, kde na ně bude to pravé místo Mrkající.
Katko, díky! {#emotions_dlg.tuli}

1 komentář:

  1. Už při první fotografii mě napadla Katka a nemýlila jsem se. Taky jsem měla tu čest dostat balíčky od ní a musím říct, že samo rozbalování je malým svátkem a velkou radostí.
    Krásná, pečlivá práce...
    (myšLenka)

    OdpovědětVymazat