neděle 8. ledna 2012

Romantická...

Už dlouho jsem uvažovala o vyzkoušení použití více než jednoho embosovacího prášku v jednom obrázku (ostatně embossing je pro mě ještě pole neprobádané...) a tento víkend jsem se odhodlala. Bylo to trochu o metodě pokus/omyl a taky rychlosti a v neposlední řadě hlídání, aby se prášky pokud možno nepomíchaly, ale klaplo to. Tedy ne všechno, pár kousků jsem vyhodila, ale to je nutná oběť položená na oltář experimentování ;).

K faktům: jako embosovací medium jsem použila Wersamark (Tsukineko), embosovací prášky jsou ze sady Merlot Embossing Kit od Stampedous (konkrétně odstíny Wild Plum  a Pomegranate). Využila jsem jemných linií rukopisu na HA razítku  La Letter (s negativními razítky s velkou plochou tisku ještě válčím, tam to musím vychytat, než budu mít co ukázat ;)...).

Výsledek vidíte tady


Dva z tisků jsem použila na přání v barvách HA challenge a díky doplnění kvítky, výseky listů, samolepícími kamínky a perličkami vznikla dvě romantická přání:




No a když už jsem měla v ruce fialový papír, řízla jsem do něj ještě jednou a tentokrát jsem k motivu z propisotu ze sady od Brendy Welton (K&Company) přidala otisk HA razítka Dandelion Frame + pár čar gelovými fixy.



No, ale růžové už bylo dost :), příště už zkusíme jiný barevný odstín, ne? ;)

1 komentář: