sobota 7. ledna 2012

Svatební auťák

Tak jsem se zas jednou nechala vyhecovat! Představte si, co na mě kamarádky ušily: růžofku! Mou "oblíbenou" růžofku (F je tam schválně, vyjadřuje můj vztah k téhle "roztomilé" barvě, soukromě jí říkám Žofka ;)...).

Zkrátka jsem se nechal vmanévrovat do challenge, jejíž podmínkou je, mimo jiné, použití čehosi růžového. Ok, přece se nenechám zastrašit! A tak jsem tedy bojovala a bojovala a výsledkem je svatební přání...


Na základ jsem použila skládané craft přání 6" x 6", ale seřízla jsem ho na šířku 11,5 cm. Růžový papír je razítkovaný a embosovaný sadou Stripes & Frames Set od Sizzix & Hero Arts (použila jsem pigment Adirondack ink v odstínu Mushroom), nápis v rámečku je psaný bílou gelovkou.
Auto je výsek z Rangers šablony Old Jalopy, srdíčka obstarala Maped raznice...
Vše je lepeno pomocí Glossy Accents (pro jistotu ;)...), auto je na pěnových polštářcích kvůli prostorovosti.

Kousek se srdíčky je zasunovací do "tajné" kapsy schované uvnitř, takže přání lze snadno vložit do obálky.


Uvnitř je vlepen arch bílého papíru pro napsání blahopřání.


Nuže...tentokrát mám dojem, že jsem nad kamarádkou Žofkou zvítězila! ;)

3 komentáře:

  1. Úžasný nápad! V životě by mě nenapadlo autíčko a tajná kapsa se srdíčky to ještě dorazila! Vážně moc povedené! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to opravdu vítězství!! A jak krásné....

    OdpovědětVymazat
  3. Skvěle jsi se s růžofkou vypořádala, úžasný nápad, perfektní provedení, skvělá vychytávka se zasouváním... Tohle krásné přání prostě nemá chybu!

    OdpovědětVymazat