pátek 10. února 2012

Čokoláda. Tentokrát dietní.

Předesílám, že to není můj nápad. Kdesi jsem ho potkala. Nejspíš na YT. Jenže jsem si ho neuložila, takže se musím zas spolehnout na paměť, případně improvizovat...

Tentokrát jsem zrecyklovala tmavohnědý podkladový papír od "čehosi" a vyrobila z něj "čokoládu" - tabulku s nalepenými čtverečky a "nakousla" jsem ji vroubkovanou raznicí. Zabalila nejprve do alobalu, pak jsem přidala designový papír a ve finále jsem celý ten krásný, pracně vyrobený obal zase roztrhla, aby bylo vidět to nakousnutí...  Zní to šíleně, že? ;)
Nicméně tím jsem se dostala do fáze, kdy bylo skoro hotovo a zbývalo jen doladit podkladový čtverec a na kousek papíru natisknout "Vše nejlepší", slepit to dohromady a voila: čokoládové dietní přání je na světě! :)



Nebojte se občas zhřešit kouskem čokolády - hlavně si vyberte nějakou opravdu kvalitní, ať si opravdu pochutnáte! ;)

Přeji pěkný večer.

3 komentáře:

  1. Mňam! Hned bych dala :-) Jako živá!

    OdpovědětVymazat
  2. :-))))) to je dobrý!'! líbí se mi to!

    OdpovědětVymazat
  3. Ta čokoláda je přesná!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat