sobota 25. února 2012

Hnědá s tyrkysovou...hmmm, mňam! :)

Tahle barevná kombinace mě nikdy nepřestane bavit! Jakmile se ocitne hnědá barva (ideálně čokoládově hnědá) v sousedství tyrkysové, vždycky mě zaujme a pohladí po duši...zkrátka mám pro tohle barevné souznění dlouhodobě slabost a nemám v úmyslu na tom cokoliv měnit :).

Tentokrát se mi pod ruku dostaly základy krabiček, s jejichž zhmotněním do mnou vymyšlené podoby mi pomohla Lenka (Leni, díky!) a protože bílým papírem potažený karton je krásný a čistý, rozhodla jsem se nazdobit jen a pouze víčko - jednoduše a nekomplikovaně.
A v duchu "čokoládové" barevnosti.
Nakonec: motivy, které jsem mínila použít, si o to samy řekly.

Stačilo tedy pár barevných obdélníků, oboustranná lepící páska, něco výseků a pár lepících půlperliček...a pak už jsem jen (pro "změkčení" okrajů) jemně napatinovala okraje vrchní strany víčka...a je to! :)



3 komentáře:

  1. Tato barevná kombinace je moje oblíbená, takže chválím co to jde!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné krabičky :-) A krásné barvičky :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já obdivuji ten dort. Je jak živý :-O

    OdpovědětVymazat