neděle 12. února 2012

A moje srdce pro Agátu - "nůžkovou královnu" :)))

Už je to pár týdnů, co v naší uzavřené skupině proběhl swap. Srdečný. Doslova. Losem mi byla coby swap-partnerka přidělena Agáta/Irena/Iriska. Určitě to znáte: pokud něco chystáte, vyrábíte pro člověka, kterého máte rádi a vážíte si ho, jde to samo. Byla to opravdu příjemná práce.

Své srdce jsem nakonec ladila do modrých tónů a využila jsem skutečnosti, že Irena pracuje nejen s papírem, ale také šije - nůžky jsou nástroj, který využívají oba tyto koníčky a proto se staly jedním k hlavních motivů. Dál jsem použila razítkovaný motiv oka podlepený pod skleněnou čočku a kovové a akrylátové výseky ve tvaru koruny a křídel - některé z nich jsou potištěné motivem mapy.


Zásilka dorazila k adresátce v pořádku a dokonce jsem už měla možnost vidět, kde se moje srdce zabydlelo - a je to příjemný pocit :).

2 komentáře:

  1. Jsem hrdou majitelkou tohoto krásného srdce! Má v mém pracovním koutku to nejčestnější místo, mám jej pořád na očích. Bylo nádherně zabalené a udělalo mi velikánskou radost, i z toho důvodu, že swap je tajný a nevíme od koho srdce přijde. Tap, moc děkuji!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Ireno, bylo mi opravdu potěšením - upřímně.

    OdpovědětVymazat