neděle 5. února 2012

Set na přání

Je mi vždycky milé, když se někdo ozve, že se mu líbilo, co ode mne má a rád by ještě něco... Jedna taková věrná slečna mi napsala před nedávnem a požádala o malé fotoalbum a k němu blahopřání. Fotoalbum pro dámu, která má ráda různé odstíny červené, rudé, vínové, bordó navzájem laděné s béžovou, krémovou - inu, pěkná barevná kombinace ;).
Nebudu vás dlouho napínat, jen dodám, že tohle byla práce radostná a docela mi šla od ruky.
Jako malý bonus jsem přidala ještě malou, ve stejném duchu laděnou visačku (album bude jistě pěkně zabalené, tak ať je dárek čím ozdobit ;) ). Veškeré použité papíry a ozdoby mám z obchodu Pretty Papers - díky, Didi! :) (na vyjímku upozorňuji níže).


Jednotlivé stránky jsou pouze potaženy papírem a opatinovány, doplněny volně připnutými visačkami vhodnými pro popis.


Kartonové výseky písmen od Kety jsem embosovala bronzovým práškem (Stampedous).


Přání s proužky stejných papírů, jaké jsou použity v albu... (PS: Textové razítko opět od Kety .)


Visačka je trochu experiment: na textilní visačku jsem pomocí Glossy Accents lepila kousky Tissue Paper ... a pak už jen dozdobení ve stejném duchu. Docela se to povedlo ;).

7 komentářů:

  1. Tap, to je krása! Ty kytičky, písmo... jako celek, nádhera!

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé kombinace barev, moc se Ti to povedlo!!! Určitě se bude líbit!

    OdpovědětVymazat
  3. Tý jooo, to je parádní! Moc povedené!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi moc líbí ty barvy a i jednoduché stránky bez zdobení jsou hezky sladěné! No a opět ta písmenka, ta jsou dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné jako celek i v jednotlivostech. Moc se mi líbí visačka.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné! Já obdivuji jak dokonale naembossovaná ta písmenka máš. Bez jediné vady na kráse. To jsem ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádhera, krásně sladěné barvy a celek prostě super. Určitě se bude líbit :)

    OdpovědětVymazat