sobota 10. března 2012

Dvě cestovatelská...

V regionální soutěži na Fleru jsem tentokrát zvolila cestovní tématiku...nejprve jsem sáhla po razítku krásné parní lokomotivy a velice sympatickém textu "do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail" (Grand Tour III od IndigoBlu)...použila jsem techniku několikerého otisku (second/third generation stamping), takže intenzita barvy stále slábne a vzniká tak zajímavý dojem perspektivy. Tu jsem se ještě pokusila umocnit patinováním pomocí masky v dolní části přání. Pracovala jsem na bílém podkladu Archival inkoustem, mým oblíbeným odstínem Coffee.
 Odlišnou barevnost (Distress Weathered Wood) jsem zvolila pro natištění motivu větrné růžice. Tu jsem navíc zčásti překryla vrstvou Crackle Accents a do středu dala jeden kovový hřebíček.




Na druhé přání jsem použila craft základ a jeden z krásných Glitz papírů z řady "Afternoon Muse", razítka ze sad Steampunk (Darkroon Door) a Vintage Travel Collage (Artemio). Motivy jsem natiskla Archival inkoustem (odstín Coffee) a vybarvila akvarelovými pastelkami. Vše jsem pak zkomlpletovala a doplnila průchodkou, stuhou, přívěskem a bavlněnou voskovanou šňůrkou...



Pokud se zrovna nechystáte cestovat doopravdu, zkuste ono známé osvědčené "prstem na mapě" - i to může být prima! ;)

Přeji pěkný večer. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat