úterý 20. března 2012

Trocha jara

Blíží se velikonoční svátky. A já ráda posílám klasická, papírová přání v obálce. Mám ráda vůni papíru a nevadí mi olíznutí lepidla na známce... Mám ráda ten pocit, kdy všechna pečlivě napsaná a do obálek schovaná přání mají už i své adresy a čekají trpělivě na hromádce, až je odnesu na poštu... A po odeslání se zas ráda těším, že i já svým kamarádům a známým stojím za to, aby vyrobili či pečlivě vybrali pozdrav, který mi pošlou - hmatatelný, papírový, voňavý dálkou.

A protože je už skoro nejvyšší čas začít nadepisovat obálky, rozložila jsem si po stole barevné papíry, menší vzorované rámečky, obrázky vajíček a motýlů...ke slovu přišel i šicí stroj. Zkrátka: vzniklo pár přání. Několik už je jich zalepených v obálkách, tak honem aspoň ještě vyfotit ta čtyři, která mi tu ještě leží...





Přeji vám krásné jarní dny! :)

1 komentář:

  1. Radost, dostat takové pěkné jarní pozdravení, Tap :-)

    OdpovědětVymazat