neděle 15. dubna 2012

Motýli

Apríl. Opravdové aprílové počasí. Zima, vlhko a vítr dohromady je opravdu kombinace, která mě ven neláká. Jarní plískanice nemám ráda, takže volné chvilky ráda trávím s barevnými, optimistickými barvami papíru, teplo obstará pár přiložených polínek a průvan hrozí jen v případě, že se moje pubertální děti pophybují po domě příliš rychle.
Když k nám to krásné, slunné a voňavé jarní počasí pořád nemůže trefit, rozhodla jsem se ho nalákat - znáte ten pohádkový fígl, že? Nasypete drobečky a hned je vodítko na světě... A tak sypu barevné papírové drobečky v podobě květin a motýlů a lákám: Jaro, přijď k nám!






Držte palce, ať to vyjde! ;)

4 komentáře:

  1. Petro, ty jsou parádní, jemné, jarní. Také se už těším na jaro.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná přáníčka...Kdysi jsem snila o tom, že bych ráda, aby přišel poslíček, zazvonil a přinesl mi kytici...jako v americkém filmu :-). Fakt se mi to splnilo. Začínám si přát, abych otevřela schránku a tam v obálce by bylo nádherné přáníčko "jen tak", bez toho, že mám narozeniny či svátek, jen tak, že na mě někdo myslí a chce mi udělat radost...Tahle přáníčka jsou taková - pro radost. Prostě nádherná!

    OdpovědětVymazat
  3. to je opravdu krása - jemné, něžné, parádní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Petra, you have a talent! Aprílové počasí mi už dlouho nic neříká, ale i tak příchod Jara je vždycky překrásný at už je člověk kdekoli.

    OdpovědětVymazat