čtvrtek 3. května 2012

Liberec podruhé...a zase super! ;)

Tento víkend se to potvrdilo: kdo jede do Liberce na workshop pořádaný PP partou, ten neprohloupí. Čas od pátku do pondělí prodchnutý těšením, dobrou náladou, společným učením a učením se, milými okamžiky a drobnostmi, postřehy a nápady...to všechno rámované krásným počasím, příjemným ubytováním a dobrým jídlem - no nezní to lákavě? :)

Protože mi trvalo dlouho, než jsem ve víru pracovních hektických dnů našla po chvilkách čas na dokončení a nafocení hlavní pracovní náplně - shadow boxu, jsem možná poslední, kdo vyjíždí s blogem. (Ovšem má to i své výhody ;) ... trochu se uleju, nebudu popisovat jednotlivé dílny a rovnou vás odkážu k Didi, Iris, Pampelce, Ael a taky třeba k Isobelce nebo Gabretě...a třeba se časem vyrojí ještě jiné články :).

Nebudu tedy dlouho zdržovat a tramtadadáááá: tady je...



...a ještě dodávám pár detailů:






Na závěr: díky! Především Didi, Ireně, Pampelce a Helge. Odvedly nejvíc práce a odpočívat nebylo kdy.
Taky díky všem ostatním, že pomáhali s prima náladou a pohodou. A díky i vám, kdo teď čtete tyhle řádky - těším se na případné komentáře.
:)



11 komentářů:

  1. Dobré ranko, Peti
    Nádhera! Jako jeho kamarádi z Liberce:)
    bourek

    OdpovědětVymazat
  2. Box je naprosto dokonalý, úžasný. Super!

    OdpovědětVymazat
  3. Unikátní kousek jako vždy... Bez těch pantů by to nebylo ono :-) U Tebe prostě čekáme nějakou tu vychytávku! Super!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný box, už jsem jej obdivovala při výrobě. Ta moucha je úplně úžasná :-) Spousta skvělých detailů!

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsem možnost sledovat vznik boxu od samého začátku až téměř do konce a je naprosto úžasný!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Je nádherný! A jsem moc ráda, že jsem měla to štěstí, vydět jak vzniká - od natírání podkladu až po tu mouchu u klíčové dírky. Krása!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásný boxík. Moucha u klíčové dírky je super.

    OdpovědětVymazat
  8. ...no, a tenhle taky!
    Škoda, že veškeré "scrapvýlety" jsou mi zapovězeny...

    OdpovědětVymazat
  9. Vedle mě jsi natírala ten černý rámeček, když jsem tě viděla, jak ho začínáš opatlávat bílou...nevěřila jsem. Výsledek je perfektní! Nad mouchou mi zůstává rozum stát

    OdpovědětVymazat
  10. Konečně jsem našla chvilku taky něco napsat :o) Boxík je nádherný, tolik skvělých detailů... paráda

    OdpovědětVymazat