sobota 9. června 2012

Domky podruhé

Dnes bych se s vámi ráda podělila o velkou radost: los mi určil do domkového swapu ještě jednu osobu - tu, která vyrábí domek pro mě. Já jsem ale až do poslední chvíle netušila, kdo to je!

Až mi jednoho dne pošta doručila nečekaný, podivně vyhlížející balíček se známou odesílací adresou: Irena!  Co mi posílá? Že bychom si něco dohodly a já na to zapomněla? Přemítala jsem a zatímco jsem opatrně rozbalovala papír, uvažovala jsem, co by v té relativně velké krabici mohlo být...po odstranění papíru se to trochu vysvělilo: uvnitř byla hranatá plechovka. To už mi ale začalo svítat, jednotlivé části myšlenek zapadaly do sebe: mohl by to být domeček pro mě! A pokud ano, jak se toho úkolu Irena zhostila? Co vymyslela? Byla jsem hodně netrpělivá, obě děti rozbalovaly se mnou ... a byl tam! Krásný. Modrý. Trojrozměrný. A ne jeden - celá ulice!

Slova nestačí - s dovolením použiji Ireninu originální fotografii - já to rozhodně lépe nenafotím. Podívejte:

Udělala mi obrovskou radost - domečky zosobňují všechno, co mám ráda: je tam má oblíbená modrá v krásné kombinaci s hnědou a krémovou. Je to trojrozměrné, což mám moc ráda. Je tam spousta zajímavých detailů....to malé dokonalé dílko mě pořád ještě nepřestalo bavit!
Díky, Ireno! :)

6 komentářů:

  1. Měla jsem radost, když jsem si Tě vylosovala a jsem ráda, že se líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera. Skvělý nápad a hlavně provedení.

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem komentovala u Irči, domek je nádherný, dokonalý, prostě úúúúúúžasný.

    OdpovědětVymazat