sobota 9. června 2012

Swap, tentokrát na téma "Dům, domek, domeček"

V ATC klubu bylo vyhlášeno nové téma: "Dům".
Jenže já vím, že v tomhle období prostě klasické swapy s mnoha účastníky nestíhám.
Spasil mě čísi nápad vyhlásit kromě klasického, skupinového, ještě individuální swap (los vám určí jednoho swap-partnera, kterému pošlete svůj výrobek, vaši adresu zas dostane někdo jiný....do poslední chvíle nikdo netuší, kým bude obdarován a je to napínavé!).

Mou swap-partnerkou byla vylosována Mxmaruška. V jejím profilu jsem se dozvěděla, že má ráda modrou a zlatou barvu a sbírá medvědy všech druhů a velikostí. Nejsou to striktní podmínky, kterých je nutné se držet, ale na druhou stranu by ji to jistě potěšilo.

Dlouho jsem přemýšlela, jaký domek vyrobím...hlavou se mi honil milion nápadů. Vzala jsem do ruky papír a tužku a črtala a kreslila a otáčela na další strany....až jsem zjistila, že si bezděčně hraju s pár odřezky pevného kartonu...a vítězný nápad byl na světě! Ne jeden domek - bude jich víc. Člověku je smutno samotnému, domky to mají jistě taky tak. ;)
A tak vznikla věž s rolničkou namísto zvonu (to je ta zlatá barva ;) ) s veselou pruhovanou střechou a dvěma pestíky namísto hromosvodů.



Aby věž působila ještě veseleji, ozdobila jsem ji vzdušným výsekem filigránového motýla, jehož okrajové tečky/dirky jsem vyplnila pomocí Glossy Accents a zabarvila je Letraset FlexMarkerem v barvě Firebrick. Tělo má poseté nalepovacími kamínky.



K věži jsem přidala dům s motivem hodin-času (použila jsem masku Tima Holtze a strukturní tmel, který jsem po zaschnutí obarvila Ditress inkousty. Pruhovaná střecha nese nápis "Můj dům, můj hrad" sestavený z natištěných a vystřihaných písmenek. Zdobí jej maličký červený knoflíček s nakresleným motivem srdce.



Na druhou stranu věže, vpravo, jsem umístila ptačí krmítko, do něj připevnila siluetu ptáčka vyrobenou ze smšťovací fólie (orazítkovala jsem fólii motivem ptáčka, vystřihla a zapekla v troubě ;)...) a ptáčkovi pod nohy jsem nalepila barevně ladící tyrkysové "zrní" - mikroperličky. U paty krmítka jsem použila výseky rostlinných motivů dozdobené gelovými fixy a připevněné hřebíčky lososové barvy.
Nakonec jsem doprostřed celého "soudomí" přilepila výsek z šablony Tima Holtze - muže s deštníkem.



Celý objekt má na zadní straně pevně přilepené poutko, je určen k zavěšení.




Nová majitelka už jej má doma a já doufám, že jí bude dělat radost. :)

6 komentářů:

  1. Tak to je úžasný pořádný barák :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Můžou naplánovat velkou rodinu... ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, tak to musí mít Maruška radost :))

    OdpovědětVymazat
  4. Marušká má radost a velikou, rodinou má sice malou, ale stačí. Modrá je dobrá ve všech svých odstínech a na hodinách je super krásná. Ptáčky krmíme celou zimu takže také trefa. Blýskavé kamínky na motýlovi jsou super neb jsem straka a čím víc blyštění tím lépe. Takže nadšení je velké a určitě domek pověsím na čstném místě. Mxmaruska

    OdpovědětVymazat
  5. Zahlédla jsem v klubu. Byla jsem moc zvědavá na detailní fotky. Je to nádhera.

    OdpovědětVymazat
  6. Péťo, smekám, parádní kousek, vy jste takové kouzelnice. Takové věci by mne vůbec nenapadly.

    OdpovědětVymazat