sobota 30. června 2012

Via Great Britain...

Ozvala se mi jedna spřízněná duše, že by potřebovala přání. Speciální. Maminka bude slavit krásné kulatiny, 55 let a na dárek se jí složila takřka celá rodina - maminka dostane letenku do Velké Británie! Potřebují tedy přání s motivy této země a prý "nějaké větší, ať se tam můžeme všichni podepsat, je nás hodně". :)

Takže barevnost byla jasná - červená a modrá s bílou, doplněná možná něčím neutrálním. To něco neutrálního byl v mém případě craft základ skládaného, netradičního přání - "schodů".
Úplně bílý podklad příliš svítil, zatónovala jsem jej tedy elegantním odstínem Distress inkoustu Antique Linen a natiskla pár motivů - královskou korunu, gratulaci a ukazující ruku... Oba panely jsem ještě podlepila nejdříve modrým a poté červeným kartonem, obě vrstvy jsem po okrajích narušila ničítkem.

A pak už jsem hledala něco typicky anglického...přesto, že jsem anglofil, nemám doma žádné speciálně anglické razítko - tohle je první ( a kdo ví, jestli ne poslední) příležitost, kdy jej potřebuji. Ale obrázků s Big Benem, doubledeckerem či anglickým taxíkem je dost všude (královna přece letos oslavila významné narozeniny) - vytvořím tedy koláž. Jako médium jsem použila bílé gesso. Celou koláž jsem ještě jednou zatónovala inkoustem pomocí aplikátoru, doplnila kovovou korunu a dva nalepovací kamínky a dovniř přání nalepila dva čtverce barevně ladící s papírem použitým na titulní straně.
Pak jsem se ještě pro jistotu zeptala na věk oslavenkyně - opravdu má být to číslo viditelně zmíněno na přání? Odpověď zněla "Ano!". V hlavě mi blikalo upozornění, že věk dámy se nezmiňuje, ale zadání bylo jasné - vyřešila jsem to tedy šalamounsky: použila jsem jednu z Bingo kartiček od Tima Holtze, příslušné číslo na ní jemně zvýraznila a kartičku nalepila na přání tak, aby číslo nebylo na první pohled hned viditelné - na druhý si ho ale už všimnete: upozorní na něj ukazující ruka ;).

Se zadavatelkou jsem již konzultovala, snad se přání bude líbit i v reálu - via net je odsouhlaseno. Musím nekriticky říci, že z něj mám radost. Však také nakoukněte...



Přeji pěkný večer! :)

4 komentáře:

  1. Krásné přání, máš báječné, neotřelé nápady.

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné přání. Krásně zamaskovaný věk. Nápad s koláží je super.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné :-)...škoda, že moje rodina nepovažuje 55 za kulatiny ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hani, já bych řekla, že dvě pětky jsou kulatý dost... ;)

    OdpovědětVymazat