pondělí 9. července 2012

Přání k narození holčičky

Jednoho dne jsem měla v poště mail s prosbou: potřebujeme přání k narození holčičky - jemné, růžové, s mašličkami a kamínky, s puntíčky a přívěsky...její iniciály jsou DG.

Nadechla jsem se a chvíli přemýšlela. Dávalo to smysl...ale! Znáte můj vztah k růžové a všem těm romantickým drobnůstkám... Ale na druhou stranu takové situace beru vždycky jako výzvu. Jako příležitost poprat se sama se sebou! Takže jsem na to kývla a byla odhodlaná trochu zariskovat...jak? Půjdu na kompromis: růžová ano, ale ne sladká. Jemná, pastelová, trošičku do starorůžova. Puntíky také, s těmi problém nemám. Doplnila jsem je ještě proužky ve stejných odstínech. Iniciály také nejsou problém - jen je třeba vybrat takové písmo, které by rozhodně nesvádělo k interpretaci Dolce & Gabbana...tam už jsem musela trochu popřemýšlet, ale i tenhle oříšek jsem rozlouskla.
Co dál? Ozdůbky...hm...v tuhle chvíli už jsem věděla, že když se na přání neobjeví hromada ozdůbek, musí být to přání zajímavé, nevšední něčím jiným. A pak mě políbila múza: nekonečné přání! Terminus technikus ve světě scrapartu...dělala jsem asi 2, možná 3 v životě. Je to dost práce a přemýšlení "co, kam, jak". Musíte pořád dávat pozor, jak orientujete vzor apod., ale výsledek stojí za to. Ale rozlučte se s trojrozměrným zdobením.
No nic - nebudu to protahovat a raději vám nabídnu fotky. Podotýkám, že šití je falešné, ale opravdu věrně vyvedené. Dokud si nesáhnete, nebudete si jisti! ;)

Na fotkách jsou 4 základní polohy téhož přání - využity jsou papíry z kolekce Lost´n ´Found od MME, propisot, razítka, nalepovací písmenka...





S přáním k narození miminka se obvykle nosí i dárky, takže jsem podobným motivem ozdobila ještě i odpovídající obálku a pár visaček.


A pak už jen zbývalo odeslat fotografie mailem a čekat, jaký verdikt zadavatelé vyřknou... Jsou to ale lidé moderní, pokrokoví a zbytečně se nedrží zuby, nehty v konzervativních kolejích a s odvedenou prací souhlasili. :)
Jupííí, zvládla jsem to! Mám radost. :)

Mějte prima léto! :)

2 komentáře:

  1. Velký palec nahoru! Přání je opravdu povedené, poprala si se s tím skvěle! A to falešné šití fakt vypadá jako opravdové. Fakt je falešné?

    OdpovědětVymazat