středa 25. července 2012

See-Through Book

Překlad by asi zněl "průhledná kniha", ale je to trošku zavádějící...ne průhledná v tom smyslu, že byste viděli skrz úplně všechno včetně desek. V tomhle případě je vidět jen skrz některé stránky díky tomu, že je na ně použita acetátová fólie. Při výrobě je třeba vše důkladně promyslet, protože  z jednotlivých průhledných stran a neprůhledných komponentů na nich se vlastně skládá (nebo při otáčení stranami naopak zjednodušuje) výsledný obraz.

Vezmu to od začátku - od desek: na jejich potažení jsem použila krásný papír od 7gypsies z řady Off The Wall Collection. Původně jsem uvažovala o nějakém zdobení, ale nakonec jsem to zavrhla, protože ten papír je krásný sám o sobě.



A v podobném duchu se nese celá kniha - jednoduchost, jen pár barevných tonů jedné řady. Prim tady hrají tvary. Použila jsem (tuším ve 100%) výseky z dílny Tima Holtze, barevnost je krémová, béžová, patinovaná Distress inkoustem v barvě Walnut Stain, písmena z řady Idea-Ology od TH stejně jako hřebíčky a výsek klíčové dirky  z grungeboardu a  razítka French Script od DarkRoomDoor a Designer Woodgrain od Hero Arts.

První strana je ještě skoro plná...


...u druhé už můžete nahlédnout klíčovou dírkou...


...a teď už jako v pohádce: bylo - nebylo...







A ještě detail druhé poloviny: to už nejsou jednotlivé listy, ale korpus vytvořený vcelku.


Nezbývá, než vám popřát, aby se vám do snů vloudila nějaká pěkná pohádka :).

9 komentářů:

  1. Úžasné, normálně mi to hlava nebere. K jednotlivým stranám se pořád vracím a prohlédla jsem je několikrát. Krásné to máš!

    OdpovědětVymazat
  2. Naprostý souhlas s Lenou. Je to úžasné.

    OdpovědětVymazat
  3. No to je bomba ! Normálně bych se bála cokoli někam napsat nebo nalepit, jen bych si to prohlížela pořád dokola :o)))

    OdpovědětVymazat
  4. Asi se ptám hloupě...to bude jen takováto kniha, nebo se tam bude ještě něco lepit a psát? Nějak si to nedovedu představi...Vypadá to nádherně, ale nechápu účel. Nebo žádný není ? ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Verčo, to já taky :D - ono to na lepení a psaní určené není. To by se asi muselo brát v potaz už během vytváření, pak by to jistě šlo.

    Hanko, on tady a priori účel užitný ve smyslu např. alba není (tyhle knihy se dělají ve velkovýrobě třeba pohádkové pro děti...), ale to se mi moc nelíbilo, takže jsem to pojala jako hooodně pracnou krabičku na NĚCO (lístky na koncert, poukázku na pobyt v lázních, letenku...cokoliv, co se vejde do té druhé části. Ta je docela hluboká a prostorná a dá se tam leccos zapracovat. Je ale pravdou, že původní záměr byl vůbec si vyzkoušet něco takového vyrobit - není to úplně brnkačka, navíc většina takových knih bere v potaz jen pohled z lícu (z rubu to neřeší a není to tak pěkné, to mi vadilo - proto jsem pracovala oboustranně). Mám docela dojem, že napoprvé jsem to vcelku zvládla, takže to beru jako další "zářez na pažbě". :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak zářez na pažbě to je, a pořádný :-) MOC se ti to povedlo. Je to decentní, elegantní a maximálně propracované. Moc tleskám :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Péťo, díky za vysvětlení :-) Znám takové věci, kdy si člověk chce něco vyzkoušet a vlastně to ani "k ničemu není", ale chápu tu radost, když se to povede. Nikdy jsem nic takového neviděla, takže proto ten dotaz ;-). Znovu si to prohlížím a nevěřícně kroutím hlavou, NÁDHERNÉ!

    OdpovědětVymazat