středa 11. července 2012

Travel journal - Dánsko

Byla, nebyla jedna základní škola v Dánsku. Každoročně do ní přijelo okolo čtyřiceti studentů z Čech, pobyli týden a na oplátku pozvali své nové dánské kamarády na podzim do své školy.
Zní to jako pohádka? Kdepak. Je to realita. Odehrává se už ČTRNÁCTÝ rok a já mám tu čest, že jsem její součástí (ovšem, ehm, ne v roli studentky, že...).

Ale věcněji: jezdíme do malebného městečka na břehu fjordu, do Strueru. Proč Dánsko? To máte jednoduché: málokterý Čech mluví dánsky, Dánové znalostí češtiny také nevynikají, takže jako dorozumívací jazyk zbývá...angličtina, bingo! :) (Pravda, občas zazní i slůvko německy...)

Po těch letech už bych mohla o téhle severské zemi vyprávět hodiny a hodiny, už nás s dánskými kolegy nepojí zdaleka jen pracovní, ale silná osobní pouta. Známe navzájem své děti a vnoučata, partnery a partnerky, své životní trable i úspěchy.

Inspirována neodolatelností kroužkových alb od Simple Stories (za všechno může Didi, ta mi je ukázala a nabídla! :) ), rozhodla jsem se letos zúročit své zkušenosti a překonat tak další pomyslnou laťku na své cestě papírovým světem: napsala jsem svůj první "travel journal", napsala jsem deník z týdenního pobytu v Dánsku. Musím na SS albech pochválit především tři věci:

1. Rozměr 6" x 8" - obdélník téhle velikosti mi naprosto vyhovuje, pro mě je to také ideální poměr stran.

2. Oceňuji kroužkovou vazbu - mohu jednotlivé listy vyjmout a v klidu, pohodlně je zpracovat po jednom, mohu je seřadit za sebou podle libosti a hlavně jsem mohla vzít s sebou jen pár jednotlivých listů do desek a využívat k psaní deníku např. dlouhé cesty autobusem.

3. K albům existuje ještě obrovské množství doplňků, které může každý podle libosti kombinovat: různě laděné série stránek (já jsem kombinovala řady Year.o.graphy,  Documented a Awesome), průhledné kapsy na fotografie rozličných formátů, pro milovníky klasických formátů 12" x 12" a 6" x 6" samozřejmě papíry v ucelených řadách včetně těch, kde jsou na stránce uspořádané menší motivy s nápisy použitelné jako menší kartičky na dozdobení (journaling elements). Zapomenout bych neměla také na samolepky - jak obrázky, tak abeceda je vám také k dispozici.

A malá připomínka: pamatujete na mou první stránku do alba? Pravda, takhle doopravdy scrapbooková je jen ta první...ale patří sem! :) Tenkrát jsem si i vám slíbila, že z ní nebude sirotek a bude někam patřit. Svůj slib jsem dodržela!

Nebudu již více zdržovat, tady jsou fotky (pochopitelně ne všechny, jen malý výběr) - v hlavní roli Simple Stories:



přední strana desek



dvojice papírových stránek


kombinace listu a kapsy na fotografie



do kapsy na fotografie ale můžete dát cokoliv - kartičku s journalingem, účtenku z obchodu, obrázkovou koláž...je to jen na vás :)

menší stránky jsem vyrobila z tzv. elements - z velké "třicítkové" čtvrtky jsem si vystřihla potřebnou část a použila ji jako malou stránku...



a tohle je prozatím konec - vnitřní část desek zdobená výseky
TC Travel Die Cuts od K&Company.

Děkuji za vaši trpělivost a přeji prima léto! :)

8 komentářů:

  1. Milá Tap, gratuluji k tak skvělému počinu, album jsem měla tu čest vidět na vlastní oči a opět se potvrdilo, že scrapbook lépe vypadá v reálu než na fotkách. Všechny drobnosti si můžete osahat, otevřít všechny tajné skrýše, můžete vytáhnout všechny cedulky ze svých "přihrádek", přečíst si je z obou stran...

    V tomto konkrétním deníčku není nouze o spoustu užitečných informací o Dánsku, našla jsem tam spoustu vychytávek a zajímavých detailů. Opravdu se Ti Tap moc povedl!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Musel to být super "výlet". Úžasně zpracovaný Travel journal, ostatně, co jiného od tebe čekat.

    OdpovědětVymazat
  3. Tap, opravdu povedené. Závidím super výlet.

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem měla tu čest vidět dánský deník na vlastní oči a nejen, že je skvěle propracovaný, ale také naučný :o) Moc zajímavé čtení o Dánsku a možnost ochytat si všechny vychytávky a schovávačky :o) Prostě dokonalé :o))

    OdpovědětVymazat
  5. Deník jsem si prohlížela asi 5x, pokaždé jsem našla něco nového, co jsem předtím neobjevila a ty doplňky K&Company TC Travel, tak ty určitě vyrobili kvůli Tvému albu. Je to společně dokonalé!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Naživo je ještě mnohem lepší!!! Prostě paráda.

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá úžasně!celý je krásný, ale já nejvíc obdivuju takové detaily jako např. přeškrtnuté our story a místo toho lego story... je to nápadité!!

    OdpovědětVymazat
  8. Tomu se nedá nic vytknout je to prostě dokonalé

    OdpovědětVymazat