neděle 29. července 2012

Vánoce v červenci? Ale ano... ;)

Pošta mi doručila velikánskou krabici. Opravdu velkou.
Co se děje? Nic jsem si neobjednala, žádnou zásilku nečekám...a už vůbec ne zásilku takových rozměrů!

Při pohledu na rukopis  jsem ale začala tušit alespoň odesílatele a "levý horní roh" mi to potvrdil - Lenka Pampeliška! Člověk nesmírně pracovitý a šikovný - u ní bez nadsázky platí pořekadlo "Na co sáhne, to jí jde.". Opravdu. Na 100%.
Zvědavost mě ale neopouštěla, protože jsme nebyly s Lenkou na ničem domluvené... Navíc navzdory rozměrům byla krabice poměrně lehká.
Nebudu vás déle napínat, ani já jsem se zbytečně netrápila a krabici honem otevřela. :)
Uvnitř bylo velké překvapení: dva nádherné , samozřejmě ručně dělané, velice složité polštáře! Mám už od Lenky z loňska jeden (mimochodem k těmhle dvěma barevně ladí - Lenka prostě myslí na všechno!). Tyhle jsou zase jinak šité, s jiným vzorem, pro mě naprosto nepochopitelné...
Leni, mockrát děkuji a (opět) uctivě smekám před Tvou šikovností a precizností!

Však posuďte sami:


2 komentáře:

  1. Nádherné polštářky...a co je nádhernější - to, že pro Tebe někdo něco udělá jen tak, že Tě chce potěšit, že Tě má rád, že Ti rád udělá radost... Krásné dny, Péťo.

    OdpovědětVymazat
  2. Peti, rádo se stalo. Já moc děkuju! Jen měly dorazit o něco dřív.

    OdpovědětVymazat