pondělí 27. srpna 2012

ATC swap

V dětském ATC klubu na Fleru probíhá další swap - tentokrát se přihlásila jen Tereza, protože Jakub měl dojem, že by to nestíhal.
Vyhlášeno bylo téma "Moje oblíbená barva" a současně s dětmi se mohly přihlásit i maminky. Rozhodla jsem se, že v tom Terdu nenechám. ;)
Nakonec se sešlo 10 dětí a 5 maminek...to je docela rozumné číslo. Obě dvě jsme měly hned jasno, jaké barevné téma zvolíme.
Zatím vám nemohu ukázat, jak naše ATC dopadly, protože swap není kompletně u konce a nerada bych někomu zkazila překvapení zveřejněním kartiček dřív, než je bude mít fyzicky v ruce (mě by to také mrzelo ;)...), takže vám nabídnu jen jednu bonusovou ATC, kterou jsem vyrobila v jediném exempláři pro pořadatelku (ta už je na místě a nic tím nezkazím):

Jako hlavní motiv jsem použila otisk razítka MN02 z kolekce PaperArtsy Minis na bílou čtvrtku. Trochu jsem si pohrála s tónováním Distress inkousty, gelovými pery a akvarelovými pastelkami (ty jsem rozmyla vodou pomocí vodního štětce). Oční bulvu jsem pro zvýraznění opatřila vrstvou Glossy Accents - je to čiré lepidlo, které po zaschnutí vytváří podobný plastický efekt jako křišťálová pryskyřice.


Stříbrnou gelovku a Glossy Accents jsem použila i na část nápisu pod motivem oka. Bílou čtvrtku jsem podlepila tmavě modrou a ořízla ji tak, aby vznikl jen velmi úzký rámeček. Další vrstvu pod tmavě modrou tvoří opět bílá - tentokrát jsem ji netónovala, ale použila jsem distresser od Rangeru a otřepila okraje.


Poslední, nejspodnější vrstvu ve standardním rozměru ATC kartičky 2,5" x 3,5" tvoří černá čtvrtka, doplněná pouze o tenký bílý jednoduchý rámeček kreslený od ruky bílou gelovkou.
A je hotovo. :)

Pokud jste zvědavi na kompletní kolekci ATC z tohoto kola, buďte, prosím, trpěliví - jen co se všechny zásilky dostanou na místa určení, ráda je zveřejním i tady. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat