pondělí 27. srpna 2012

Víkendový Kramolín

V zimě na Kramolín jezdíme lyžovat, na Lipno bruslit. Během roku se tam párkrát vypravíme na kratší či delší výlety. Není to daleko, ale zas ne úplně u nosu, tak je třeba to naplánovat. :)

 Tento víkend jsme trávili na Šumavě, pod Kletí, v malé útulné chatě v Holubově. Hlavní cíl byla Stezka korunami stromů - vyrazili jsme navzdory počasí (trochu poprchávalo, teplota někde okolo 15°C, trochu foukal vítr...do ideálu to mělo daleko, ale mohlo být, pravda, i mnohem hůř :)...).

Nahoru jsme si nechali zadky vyvézt lanovkou ;) - bylo fajn ukazovat si, kudy jezdíme na lyžích a kudy jsme naopak sbíhali dolů při některých našich letních výšlapech...

Podle zimomřivých obličejů lidí jedoucích lanovkou dolů a podle toho, že měli všichni bundy zapnuté až ke krku, někteří na hlavách kapuce, bylo jasné, že horko tam vážně nebude... ;) Nebylo. Ale byli jsme na to připravení. Foukalo, ale nepršelo - to bylo hlavní.

Koupili jsme vstupenky a vyrazili jsme - moc jsme se těšili! :) A jsem opravdu ráda, že nikdo z nás nebyl zklamaný. Všichni jsme svorně obdivovali výšku, ve které se pohybujeme...



...prošli jsme všechny zábavné odbočky...



...vyběhli až na vrchol vyhlídkové věže...



...a velkým lákadlem byl samozřejmě tobogán, coby jedna z variant cesty dolů :).



...tedy, aby bylo jasno: já nejela. Někdo to musel zdokumentovat, ne? ;)





Bylo to prima! Pokud někdo váháte, moje doporučení zní: nenechte si stezku ujít! Opravdu to stojí za to! :)

2 komentáře:

  1. Také doporučuji, byli jsme tam nedávno s dětma, jen jsme jeli lanovkou i dolů :-) Jakou jste měli frontu na ten tobogán? Filip jej měl slíbený, ale byla fronta až nahoru, tak jsem lístky dala jedněm mlaďochům :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Fronta skoro nebyla - tak 8-10 lidí. Než jsem seběhla dolů, abych mohla fotit, už na mě zhora mávali, že jedou. :)

    OdpovědětVymazat