neděle 18. listopadu 2012

Jmelí k vánočnímu času patří

Jmelí. Mám ho ráda pro jeho neobvyklost, jisté tajemství a také nedostupnost. Je vzácné. Jiné. Sváteční. Před nedávnem mě jedna milá paní požádala o celou sadu vánočních přání s motivem jmelí a já ráda souhlasila - hned se mi v hlavě začal líhnout nápad na přání tak, aby vynikl motiv rostlinky. Jednoduché jak kompozičně, tak barvou i materiálem. Trochu rustikální. Popadla jsem kraft základ přání (mám tyhle papíry moc ráda) a zvolila jako podkladovou barevnou kombinaci tmavě rudé až vínové se sněhově bílou...obě čtvrtky jsou jemně strukturované, každá jinak. Pomocí šablonky jsem vysekla ze zbytků zelených papírů větvičky jmelí, doplnila nalepovací perličky a lněný provázek zavázaný na mašličku a to všechno připevnila na základ přání pomocí pěnové lepící pásky.
A ještě opačná barevná kombinace...
Něco tomu ale chybí...hm...už to mám! Ketino razítko Veselé Vánoce jsem nejprve naembosovala průhledným, jemně jiskřivým práškem Frosted Crystal od Rangeru a pak klasicky bílým Detailed White od Stampedous. Líbí se mi obě varianty. Posuďte sami...
Tahle přání mě moc bavila. Doufám, že to z nich bude cítit a udělají radost. :)

2 komentáře:

  1. Tak to se mi líbí moc. Jemné, jednoduché....

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem obdivovala na F. Čistý, nosný motiv, příjemná barevnost...

    OdpovědětVymazat