neděle 4. listopadu 2012

Krabičky...

Zdravím všechny příznivce a návštěvníky mého blogu a ráda bych dneska začala poděkováním adresovaným právě vám: díky, že se tu občas zastavíte a čtete. Díky za vaše milé poznámky a komentáře - vaše odezva je pro mě ujištěním, že má smysl blog psát, motorem a pohonnou hmotou zároveň! :) Dnes mám pro vás hromadu krabic. Doslova. Jsou to krabičky kartonové, v kartonáži vyrobené korpusy, jejichž víčka dostala vánoční kabátek a posílám je do světa opravdu ráda, protože mě práce na nich bavila a mám z výsledku radost. Je to totiž další z povedených (ó, jak neskromné! ;)...) a zároveň praktických věcí. Jsou ideálním obalem na vše neforemné či prapodivně tvarované, pro dárky, u kterých bychom zbytečně zápasili s elegantním balením - vložte do takové krabičky šálku či šátek, šperk, ozdoby, originální příbor nebo hromádku domách čokoládových pralinek a máte zabaleno! Stačí jen dopsat jméno toho šťastného/ té šťastné, komu je překvapení určeno na visačku, kterou najdete uvnitř a tradááá do světa, dárku! :)
Jen dodám, že k práci jsem použila různé časem nastřádané papíry s vánočními motivy či ve vánočním barevném ladění, tentokrát v mírně zastřených, vintage tónech, hlavním motivem je na všech krabičkách rozeta vyrobená za použití šablony z dílny Tima Holtze a doladění obstaraly nalepovací perličky, kamínky, výseky z jednobarevných papírů, tekuté perly a nápis Veselé Vánoce razítkovaný Ketiným razítkem. Díky za návštěvu a přeji pěkný večer! :)

7 komentářů:

  1. Jsou dokonalé. Dostat takto zabalený dárek, tak se kochám krabičkou a je mi jedno co je vevnitř :) Korpusy jsi sehnala kde? jsou prostě dokonalé!

    OdpovědětVymazat
  2. Jdu úplně ze stejným dotazem...ač už jsem pátrala několikrát, na takový skvělý rozměr jsem nikde nenarazila :-)
    Máš je úžasné, na zabalení dárků ideální.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za pochvalu. :) Jsou vyrobené na zakázku v jedné kartonáži s ochotnými zaměstnanci.

    OdpovědětVymazat
  4. Krabičky jsou naprosto úžasné. A je jich taková hromada!!

    OdpovědětVymazat
  5. Super krabičky. Je to efektní a pak rychle zabalené!

    OdpovědětVymazat