sobota 29. prosince 2012

Anděl strážný

Předvánoční fofr začíná nejpozději v listopadu - však to znáte. A v listopadu přišla Olga s nápadem zorganizovat si takový malý, soukromý (a tím pádem i zvládnutelný!) andělský swap. Tématem je anděl a formátem klasická ATC nebo velká "Timova" visačka (rozměrově 8 x 16 cm). Protože "hoplky od Kukače" se dají spočítat na prstech dvou rukou (a to je rozumné číslo), bylo rozhodnuto: jdem do toho! Nebudu vás dlouho napínat: přestože Olga nestihla anděly roztřídit a přeposlat před Štědrým dnem, vůbec to nevadilo - andělská letka přiletěla v klidu svátečních dnů po čtyřiadvacátém a tím pádem jsem se kochala bez výčitek, radostně a dlouho...a asi ještě pár dnů budu! ;) Tady je společné foto:
Určitě mrkněte na jednotlivé blogy k Oli , Lence , Lee nebo Ireně... Když jsem promýšlela svou visačku (zvolila jsem ji nejen kvůli velikosti, ale i tvaru), měla jsem jasno ve dvou věcech: anděl bude stylizovaný a někde tam bude vystrkovat rohy i čert...nějak jsem tam potřebovala zakomponovat sama sebe. ;) Protože mám ráda věci plastické a zároveň nechávající aspoň trochu prostoru fantazii, zvolila jsem povrch upravený strukturovací pastou, zatónovaný dvěma odstíny modré a zlehka potištěný motivem písma. Bělostná trojvrstvá křídla jsou potřená krakelovacím médiem a anděla symbolizuje zlatavá hvězda/rozeta. Do otvoru v horní části jsem uvázala barvené hedvábné šňůrky a střapatou vlnu.
A rohy? :) Ano, ano...nezapomněla jsem. Jsou tam. Na druhé straně. ;)
Přeji vám všem, aby nad každým z vás bděl anděl strážný. Až budete za pár dnů otáčet kalendář na první stránky nového roku, nezapomeňte vykročit přes práh prvního lednového dne pravou nohou! :) Hodně štěstí v roce 2013!

4 komentáře:

  1. Petro, moc děkuji za "čertovského" anděla strážného :-) Krása jako vždy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. I já jsem nadšená...dvojí tvář, radost i smutek, štěstí i neštěstí, nahoře i dole...jedno bez druhého nemůže být, prostě harmonie...
    A povrch vytvořený strukturovací pastou, zatónovaný a potištěný, nádhera...sněhové pusinky v ploše :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nakukovala jsem na tento blog často, mám to tu ráda a díky tomu, že jsem si i já(nesnášenlivec PC techniky) vytvořila svůj blog, už můžu psát komentáře. Vaše tvorba je moc pěkná, děkuji za pokocháníčko.
    Pona

    OdpovědětVymazat
  4. Ten nápad ala "dvojí tvář" je super. Moc děkuju za andělskou nálož.

    OdpovědětVymazat