pátek 11. ledna 2013

Černá a rudá a písmo

Mám ráda kombinaci sytých, výrazných barev. V tomhle případě se jedná o jedinečnou dvojici rudá - černá. Doplněním o pár detailů (opravdu jen pár), které je ozvláštní, získávají tyto barvy na dramatičnosti, suverénnosti, extravaganci. Nejsou rozhodně pro každého a každému příjemné, ale já je mám zkrátka ráda. Sluší jim to spolu. A na základě těchto pocitů vznikl malý, leč rozhodně ne nenápadný notýsek:
Hřebíček s velkým rudým kamínkem si přímo říká o to, aby byl jedinečným akcentem, třešinkou na dortu. Dozdobil tedy uměle vytvořený fragment s motivem krásného, elegantního rukopisu. Ten vznikl tak, že do placky nepravidelného tvaru vyválené z hmoty Fimo Soft jsem otiskla razítko opatřené zlatou barvou a tento kousek pak upekla podle návodu.
Tuto ozdobu jsem pak už jen umístila na pruhovaný černo/krémový papír, doplnila částí ozdobné visačky ve stejných tónech a hrany opatinovala černým inkoustem. Novýsek může být tajným zápisníkem, místem pro zaznamenání snů, přání, ale i trápení a starostí... Kéž vy všichni máte své zápisníky a deníky plné zajímavých, příjemných a optimistických postřehů! :)

7 komentářů:

  1. Velmi neobyčejný. Líbí se mi ten rudý akcent a nápad s písmem....

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá nádherně, placka s písmem je bezva nápad a jsem ráda, že tento detail si mohu okukovat na tvém přáníčku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jak píše Ilča...velmi neobyčejný... u mě vzbudil dojem tajemna... takže ideální zápisník na tajnosti, sny a přání. Ten rudý detail je fantastický.

    OdpovědětVymazat
  4. Thank you for sharing your fabulous project with the DT from Simon Says Stamp and Show, love it and the colors you have used. Hugs Terry xxxx

    OdpovědětVymazat
  5. Je moc hezký. A nápad s plackou je super!

    OdpovědětVymazat
  6. a zase to fimo...já to snad budu muset zkusit. i má gumová razítka totiž do trouby dát jdou a na tenhle účel je použít, akorát na nich nesmí být nalepená cling. ta by tu teplotu asi neunesla. ;-) ale mi prišlo, že na stránce to fimo moc nevynikne a koukám, že jsem se spletla. Má to šmrnc!

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za všechny vaše "zastávky" u mého "plácání a lepení" :)))

    OdpovědětVymazat