sobota 9. února 2013

12 TAGS OF 2013 - February

Před pár dny jsme obrátili list v kalendáři a to znamená, že na TH blogu se objevila další visačka, další zadání. Podle očekávání je únorovým tématem svátek sv. Valentýna. Ten mě sice zas tak moc nebere, nicméně je třeba respektovat pravidla, takže hurá do boje! ;) Razítko srdcové dámy z nové kolekce nevlastním (a ani to nemám v plánu), ale zas není takový problém si jednu kartu vyrobit, že, ;)
A doplníme-li ji samolepkami z alba Salvage Stickers/Seasonal (pro tuhle příležitost jak dělané!) a ze shrink fólie vyseknutým a kouzelně zmenšeným okřídleným srdcem Heart Wings...
...stačí už jen doladit několika detaily a voila - visačka je hotová!
No jo...jenže v hlavě mi pořád "bzučel" nápad s cihlovou zdí...neptejte se mě proč. Prostě proto! :) A ne a ne se ho zbavit.... Cihlová zeď, nápis na ní - zase přišly na řadu samolepky Salvage Stickers/Seasonal a Crowded Attic...
...a kolemjdoucí, co se na něj dívá (použita TH embosovací kapsa)...
...a kousek provázku, visačka s razítkem, Tissue Tape, kousek embosovaného papíru a inkousty...a mám druhou visačku:
Prima. Tak ale teď mám kromě dvou visaček ještě dilema, kterou z nich přihlásím do soutěže...nakonec jsem se rozhodla tentokrát se nerozhodovat. Dokonce jsem nedala ani na rady zkušenějších - omlouvám se. :) Vyběhla jsem s oběla visačkami ještě za světla ven ulovit "kolektivní foto" ;) a pošlu je tentokrát obě:
Přesto ale na konci dnešního článku vznáším dotaz: kdyby bylo rozhodnutí na vás, kterou byste zvolili vy? Těším se na vaše odpovědi a přeji vám pěkný večer. :)

10 komentářů:

  1. Jsou parádní, obě! U mě ale vede ta s pánem a deštníkem ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. I love the images and embellishments in your tag x

    OdpovědětVymazat
  3. Love both of them!!! Wonderful textures and ideas!!!

    die amelie xx

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné jsou obě.Těžko vybírat :-) Volila bych tu s kartou :-)
    Btw, líbí se mi nový vzhled stránek :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Víc s emi líbí ta s pánem :-) Jsou super!

    OdpovědětVymazat
  6. krásné obě...ta s pánem i na "druhý voko" vede
    ad stránky : příjemné překvápko

    OdpovědětVymazat
  7. Dobré ráno a děkuji za vaše názory. Těší mě, že někomu stojím za ten čas a "námahu" s napsáním názoru...
    No jo, když já mám tak ráda trojrozměrnost a občas mi klasické embosování přestává stačit. :))) Proto to smrsknuté srdce. A karta mě bavila. Dokonce vznikly dvě (neumím udělat jen jednu variantu, potřebuji výběr) a tahle dáma je taková sympatická...
    Zkrátka nechávám tentokrát rozhodnout veřejnost! :) A musím říct, že pokaždé ráda spěchám přečíst nový názor, novou myšlenku. Díky!

    OdpovědětVymazat
  8. Na každé je to NĚCO, co stojí za minimálně dvojí nakouknutí. Na první se mi líbí "smrsknuté srdce" na druhé zeď a chlap. První asi víc odpovídá Timíkovi, druhá je mi líbivější pro oko.

    OdpovědětVymazat
  9. I já se přidávám se svým názorem. Přikláním se k pánovi s deštníkem - ten se mi prostě líbí kdekoliv a pak mám ráda zdivo, cihličky. Takže já mám jasno.

    OdpovědětVymazat
  10. Helo, Pono, i vám děkuji za názor. :)

    OdpovědětVymazat