neděle 24. února 2013

Love Is In The Air...

Nene, není to jakési podivně opožděné pokračování oslav dne sv. Valentýna. Je to název kolekce z produkce 7 Dots Studia, která je ve scrapbookových vodách sice už pár týdnů známá, ale zatím není moc dostupná na naše trhu. Respektive dostupná je, ale musíte vědět kde. ;)
Pokud chcete, ráda vám napovím - mrkněte na web Lena-Art a kochejte se....
Sáhla jsem po překrásném papíru s barokním vzorem laděném do tajemných odstínů fialové, indigové, tmavě modré a tyrkysové barvy a aby vynikl, použila jsem jen otisk razítka ke spodnímu okraji. Razítko od Kety (je to G0376) už mám chvíli doma, ale zatím nebyl čas jej použít...embosovala jsem třemi různými barvami (všechny od firmy Stampedous - Detailed Silver, Periwinkle a Lettuce...nejsem si už jistá, kde jsem je pořídila, ale dost pravděpodobně v Pretty Papers ) a doplnila jsem je kromě podlepení barevným papírem ještě třemi různými velikostmi epoxidových koleček od Weggy.








Přeji všem pěknou neděli. :)

3 komentáře:

  1. S krásnými papíry se tvoří samo (teda když se to umí, že :-) )...barevné kombinace jsou povedené, vyhrála sis

    OdpovědětVymazat
  2. Ta modrá je dokonalá, a tvoje zdobení taky. Uchvatná série.

    OdpovědětVymazat