úterý 19. února 2013

Metal-ology

Chvíli jsem se odmlčela, ale to neznamená, že se ulejvám, kdepak! Abych to dokázala, dnes přináším další ze svých "kovových" visaček. Tentokrát jsem pracovala na téma challenge "Metal-ology" vyhlášené na stránkách "Simon Says Stamp & Show". K práci jsem využila různé barvy kovových povrchů (stříbrná kovová fólie, embosovací prášek, hřebíčky a kuličkový řetízek, měděný odstín zastupuje kovový vintage komponent a Adirondack Dabber), zajímavou lesklou texturu obstaraly různé odstíny šupinek slídy, matnou pro změnu krakelovací barvy Distress Crackle Paint (odstíny Picket Fence a Tattered Rose, dobarveno Distress inkoustem Aged Mahogany a stejným odstínem embosovacího Distress prášku je opatřeno písmeno "H". To vše je na embosovaném, obroušeném a akrylovými barvami obarveném podkladu...


Výseky s vrstvou embosovacího prášku jsem doplnila nalepovacími kamínky a miniperličkami a vínovou stuhou s lístky.




Děkuji všem trpělivým, kteří dočetli až sem a přeji příjemný večer. :)

21 komentářů:

  1. Zrovna včera jsem na to koukala a říkala si, že to je téma přesně pro Tebe! Moooc hezké to máš!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Já k Tobě taky ráda nakukuju - je nač!

      Vymazat
  2. Opravdu moc pěkná práce. Držím pěsti v challenge - a vím o čem mluvím. Také se do nich často přihlašuji (i když s jinou tvorbou).
    Pona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Vím, jakým stylem pracuješ - sice to není můj šálek čaje, ale každý má své - naštěstí ;). Jinak by byla na světě nuda.
      I já držím palce Tobě.

      Vymazat
  3. Krásně provedená visačka... Tak mě napadá, že bych ti někdy ráda koukala pod ruce... bylo by úžasné sledovat, jak takový krásně propracovaný kousek vzniká. Zvedám palec :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono, musím se smát: zrovna při takovéhle práci jsou mé ruce hooodně špinavé a klidně přiznávám, že neumím pracovat podle plánu - je to hodně o intuici, náladě, momentálním nápadu... :D Každopádně ale i Tobě děkuju za milá slova.

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný kousek, tohle bych v životě nedala dohromady. Moc obdivuji. Když jsem četla myslela jsem přesně na to co Ilona. Přeji hodně zdaru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzano, díky. Nejsem si jistá, jestli byste nebyly zklamané...špína, prach, barvy a moje neustálé odbíhání pro tohle nebo tamto... Ve finále mám na stole hromadu materiálu, který by stačil ne na jednu, ale několik visaček. Při práci vždycky existuje X variant...

      Vymazat
  6. Koukám, že máme stejné myšlenky. Také bych ráda viděla vznik visačky. Je to super kousek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, díky i Tobě. Doufám, že už se Ti daří lépe...

      Vymazat
  7. Peti, moc se mi líbí! Vychytané, doladěné do puntíku, přeji úspěch v challenge!
    bourek

    OdpovědětVymazat
  8. Fantastic just love it!
    XOXO
    SanDee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for stopping by and for your kind words. :)

      Vymazat
  9. Fabulous metal tag, love the embossed background and the wing and crown. Lovely. Thanks so much for joining in the Simon Says Stamp and Show Challenge. Tracy x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you. Challenges at SSSS are fun to join. :)

      Vymazat
  10. Skvělá práce. Základ vypadá úplně jako kus plechu, paráda. Držím palce.
    Také chválím nový design stránek, moc se mi líbí. Je takový dynamický, určitě se k Tobě lépe hodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Mileno. Skoro jako poklop na kanál, viď? :D

      Ad stránky - pořád to není ono, ale chvíli to s touhle červenou vydržím. :)

      Vymazat
  11. Napadlo mě to samé, co Ilonku :-) Holt se pozná výtvarník.... tolika technik, skvělá práce... držím palce v challenge...

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle parádičky ti sedí...je to krásný kousek a držím palce

    OdpovědětVymazat