čtvrtek 28. února 2013

Přivoláme jaro...

Tu šablonu mám moc ráda. Krásné, ladné siluety ptáčků mi připomínají jaro, kdykoliv ji vezmu do ruky.
Možná to ještě změním, ale nejspíš letos nebudu vyrábět velikonoční přání "vajíčková", ale s ptáčky a peřím...však to všechno k Velikonocům patří také.

Bylo to jednoduché - na Big Shotu jsem pomocí Sizzix šablony Birds vysekla ptáčka a dopředu jsem měla jasno, že jako podklad použiji embosivaný papír a dozdobím pomocí dvoubarevného baker´s twine, peříček a světlých knoflíků po babičce-švadleně.

Jenže pak nastalo mé obvyklé dilema: ptáček krémový nebo modrý? Peří bílé či křepelčí? A jakou zvolím embosovací kapsu? A výsledkem je (tradičně) série... Jakmile se mám rozhodovat, co použít, zkouším další a další možnosti a kombinace...


Vznikla čtyři přání. Každé trochu jiné, každé trochu dobarvené, dozdobené, jinak poskládané...ale jarní jsou všechna.






Přeji vám všem příjemný večer a veselé těšení na jaro! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat