pondělí 25. března 2013

12 TAGS OF 2013 - March




Březnová Timova visačka mě z mnoha důvodů nechávala chladnou...jednak jsem si nedobrovolně dala zdravotní pauzu, kromě toho mi zajíček, pastelové barvy, jarní travička a první květiny...připadaly sice pravdivé, ale příliš prvoplánové. A přiznávám, že mě na vzorové visačce odrazoval i ten "chlupatý drátek".

Nicméně nakonec jsem si řekla: "Holka, dala ses na vojnu, bojuj a nevzdávej to!". Vždycky se snažím brát výzvy jako další schůdky k překonání sama sebe. Vzdát se je příliš jednoduché.

Tak tedy: základem je opět klasická velká visačka. Na ni jsem jako pozadí využila samolepky s velikonočními motivy a nápisy, vše z kolekce Tima Holtze Idea-ology, Seasonal Stickers. Protože jsem chtěla alespoň částečně achovat myšlenku průhledu (Tim použil vyseknutou siluetu zajíce), rozhodla jsem se vytvořit "jarní ulici" - z recy kartonu jsem pomocí šablony Townscape vysekla siluetu domů, opatinovala Distress inkousty (Shabby Shutters a Peeled Paint), okna podlepila lepící páskou a na ni nasypala mix barevných mikroperliček (perličky zdaleka nebyly jen v oknech, ještě teď tu a tam nějakou najdu na svém pracovním stole...). Díky podlepení pěnovými čtverečky jednotlivými okny prosvítá světlo. Před domky jsem (namísto trávy) využila výsek z šablony On The Fence, tentokrát jsem použila lesklý jarně zelenkavý papír, který dobře kontrastuje s kartonovými domky. Bílý lněný provázek jsem nabarvila do stejného odstínu pomocí inkoustu Peeled Paint a uvázala ho nad i pod výsek, abych znásobila počet vrstev.



Zbývalo poprat se s nějakým jarním motivem...rozhodla jsem se pro rozkvetlý strom. Pomocí šablony Branch Tree jsem (opět z recy kartonu) vysekla siluetu stromu, zapatinovala mírně kmen a větve pomocí Distress inkoustů (Frayed Burlap a Walnut Stain) a připevnila ho na visačku pomocí několika lepících teček.

Jarní náladu jsem se rozhodla visačce dodat prostřednictvím několika málo kvítků - zachovala jsem Timovu myšlenku barvení kovových komponentů. Jemné kovové káplíky a malé hřebíčky jsem obarvila patinami v odstínech Jade, Moss a Vedigris, zkompletovala a připevnila na větve stromu. Dalším hřebíčkem jsem přidala ještě jednoho "živého" tvora :) - kovový komponent ptáčka v kleci, tentokrát nebarvený, aby kontrastoval s okolím.




Nu a blížíme se do finále: chyběla mi starorůžová stuha (růžová barva se všeobecně v mé "sbírce materiálu" moc nevyskytuje...), proto jsem si ji nabarvila. Stačilo pár doteků Distress Stain v odstínu Aged Mahogany na navlhčenou světlou stužku, posušit horkovzdušnou pistolí, aby se barva nerozpila příliš rovnoměrně a požadovaná stuha byla na světě. Zjemnila jsem ji ještě přidáním několika vláken režné niti obarvené opět Distress inkoustem Shabby Shutters, čímž jsem docílila nenásilného opakování téže barvy na několika místech projektu.
Uvázáno, hotovo...aneb konec příběhu s názvem "Jak jsem zvítězila nad březnovou visačkou" :).




Přeji vám všem také alespoň jedno malé vítězství denně a těšme se společně na opravdové, barevné, voňavé jaro! :)

2 komentáře:

  1. Je parádní, originální... moc se mi líbí. Já se s tou mojí nemůžu pořád popasovat.

    OdpovědětVymazat