středa 3. dubna 2013

12 TAGS OF 2013 - April


Dubnová Timova visačka mi zahrála do noty! :) Je tam má oblíbená tyrkysová barva, kombinace se žloutkově žlutou je krásně optimistická, teplá a metalické odstíny jí dodávají na laskavé exkluzivitě. Vážka je nesmírně elegantní zvíře a evokuje mi myšlenky na příjemné letní dny u vody, u rybníka...už se mi po nich stýská! Ozubená kolečka jsou moje "technická láska" a všechno je doplněno čárami a kótami a ručně psaným písmem...to jsou mě velmi milé drobnosti, které (byť tady na razítku) dodávají každé práci originální šmrnc, to "něco osobního", co je tak cenné.
Tohle všechno zkombinováno s trochou volného času utvořilo ideální náladu na práci a hraní si s barvami, texturami, materiálem...a visačka byla na světě. Hned první den.
Jenže...znáte to: pak se přihlásil klasický shon pracovních dnů a pošmourné počasí absolutně nevhodné pro focení a zpoždění bylo na světě.
Nevadí. Nenechám si sebrat tu lehkou letní náladu, která na mě z dubnové visačky dýchá! Fotky jsou hotové, šup sem s komentářem:

Na podkladu jsem tentokrát poctivě zkombinovala všechny odstíny použité na originálu.
Kovové komponenty jsem obarvila pomocí Vintaj Patiny od Rangera a přichytila k podkladu hřebíčky.


Kovový roh jsem nahradila otiskem razítka do horkého UTEE a nabarvila zlatou a tyrkysovou akrylovou barvou. Duben není symbolizován v mém případě číslicí, využila jsem samolepící kolečka s písmeny a sestavila název měsíce z nich.



Vážka má jednu polovinu páru křídel opatřenou třpytkami přímo na podkladu, druhá je zdvojena a pro větší plastický efekt potřena poměrně silnou vrstvou Crackle Accents. Tělo tvoří perko, opatinováno je stejnými odstíny jako ostatní kovové komponenty.



Nakonec jsem do otvoru ve vrchní části visačky uvázala kombinaci barvené, pomačkané a třepené stuhy, žloutkově žluté rovné se zatavenými konci a světle zelené/jarní lístečkové. Všechny jsem je svázala na jednoduchý uzlík povoskovanou bavlněnou šňůrkou ve vše scelující tyrkysové...a je hotovo. :)



Věřte nebo ne, ale tenhle kousek obarveného papíru mi dokázal zlepšit náladu...zkuste to taky a pochlubte se! :)



8 komentářů:

  1. Visačku máš parádní, také jsem byla z dubnového námětu nadšená, ale dostanu se k tvoření snad až o víkendu :-( ...a pérko na tělo jsem taky chtěla dát, budu to muset vymyslet trochu jinak :_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale jdi, jen ho tam lupni - jistě budeš mít visačku zas jinou, svou...moc se na ni těším! :)

      Vymazat
  2. Krásná práce Petro, když jsem viděla Timův blog hned jsem si říkala, že to bude tvoje a Olinčina parketa :-) Těším se na další krásnou visajdu :-) Já tentokrát nic, vůbec nevím jak bych to pojala.... Držím palečky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako výzvu, Ilono! :) Nelámej to přes koleno, ale nevzdávej to. Já byla bezradná z března a nakonec jsem to nějak zvládla...po svém. A o to jde. :)
      A díky za pochvalu. Vážím si jí.

      Vymazat
  3. Visačka je nádherná. Už jsem ji vyhlížela. A jen tak mezi námi, lepší jak originál.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za milá slova. A šup, šup, koukejte se přidat, ať má ten náš malej českej scraprybníček větší zastoupení! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. No ta vážka...nádhera!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Vyhlížím, vyhlížímn a nakonec ji zaspím... Je krásná!!!

    OdpovědětVymazat