pátek 26. dubna 2013

Jedno rychlé k narození miminka

Jedna milá paní se mi ozvala s požadavkem přání pro čerstvě narozenou holčičku. Velmi to spěchalo, takže věci dostaly rychlý spád: jeden den (včera) mail s požadavkem, večer trocha hledání v papírech a ozdobách, práce trochu "přes čas" :) a druhý den (dnes) už obálka letí poštou.

Kdo mě zná ví, že nejsem příliš romantický typ - okraječkované zavinovačky a roztomilé dudlíky mi zkrátka nejdou.
Nejspíš i proto jsem zvolila sice typickou holčičí miminkovskou barvu, růžovou, ale v zajímavé, téměř asijské kombinaci i vzoru - krásný papír z kolekce Melody od Prima Marketing byl přesně to, co jsem ve svých zásobách hledala! Doladila jsem ho už jen podložením jednobarevnou čtvrtkou, bílým čtvercovým základem a ozdobami.

Na ty jsem použila bělostnou ozdůbku také od Primy - zipový jezdec s nenápadným nápisem "sweet" ze sady Vintage Trinkets. Podložila jsem ho vroubkovaným oválem barvy podkladového papíru a doladila vyrobenými kvítky: pomocí Xcut raznice jsem vytvořila několik výseků, vždy dva okvětní lístky odstřihla a vzniklé "polokvěty" vrstvila s mírným posunem po dvou na sebe. Mezi ně jsem vlepila umělé pestíky a celý vzniklý květ jsem zeleným hřebíčkem upevnila k podkladu.
Protože se mi hodily barevně, použila jsem tentokrát i miniaturní hřebíčky ve tvaru motýlků.


Jedním z požadavků bylo i křestní jméno nebo monogram, takže jsem v pravém dolním rohu umístila iniciály malé slečny (tytéž se pak opakují na obálce).



No a ačkoliv jsem původně měla v hlavě víc variant zdobení, dál jsem nepokračovala - cokoliv dalšího by podle mě už jen rušilo krásný vzor papíru samotného.
Titulka přání tedy vypadá takto:




Ve finále jsem ještě papír z téže sady, jemně linkovaný a se stejnými květy, vlepila dovnitř.



Vzniklo sice rychlé, ale svěží, jemné, dívčí přání. Kéž udělá radost. :)



2 komentáře:

  1. Peti, to je nádherný.. lehce mě to dostalo a asi se mi o tom bude zdát. Fakt. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super kousek. A ten jezdec je parádní!

    OdpovědětVymazat