čtvrtek 11. dubna 2013

Recyklace na červeno

Dobré poledne.
Přináším vám pokračování seriálu na téma recyklace krabiček.
Rozměry zůstávají stejné (8 x 8 x 4 cm), základní materiál taktéž, použila jsem opět papíry z Dreamer Collection (jsem do těch barev a použitých struktur prostě zamilovaná), ale tentokrát jsem vsadila na rozmanitější dekorace - od takřka holých větviček jsem postoupila ke květům (to abych podpořila jaro, když se počasí tak snaží  ;) . . . ).

Mám ráda relativně syté barvy a barevné kontrasty - jeden z mých nejoblíbenějších hraje hlavní roli právě na téhle červeno-zelené sérii. Líbí se mi i "dramatické šmrcnutí" okrajů papíru do temně hnědé až černé, takže jsem do barvy papírů zasahovala minimálně a jen tam, kde jsem opravdu měl pocit, že je třeba doladit jednotlivé segmenty.




Kromě výseků ze zeleného papíru a zeleně embosovaného chipboards od Kety jsem použila papírové i látkové květy (natónované pomocí alkoholových inkoustů), pestíky, hřebíčky, nalepovací perličky a pebbles (skleněné kabošony), Glossy Accents na "kapky rosy" a lesklé efekty a v neposlední řadě i část názvu kolekce papíru (i okraje, odstřižky jsou někdy výborným doplňkem - zvlášť tehdy, když jsou vyveeny ve stejné barevnosti jako papír samotný ;)!).

Tady ještě z minula doznívající filigránový věnec . . .




. . . Ketin výsek z pevného kartonu embosovaný světle zeleným práškem a látkový květ s ozdobným hřebíčkem . . .




. . . a nakonec už poletující motýl a samolepící půlperličky . . .




Obě části všech krabiček jsou opět vyložené barevně ladící papírem uvnitř - pro tuto sérii jsem zvolila vínový se světlými puntíky.



Díky za nahlédnutí.
Přeji všem pohodový den a radost z toho, co se vám daří.

8 komentářů:

  1. Ahoj, také moc hezké, mám ráda všechny barvy a tak bych měla problém, vybrat si:-) tak se zase budu těšit na další sérii. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Tak teď abych přemýšlela, která sada se mi líbí více. Ta zelená byla k tomu počasí co bylo za okny tak akorát....Ale teď co se to začíná probouzet a venku začíná být tepleji :-). Petro - jsou krásné obě. Dokážu si představit kolik to dalo práce. Tak si jí, jen nechat někde na oku nechat vystavenou...

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi krabičková královna...nová sada je také úžasná. A odstřižky okrajů papírů si také schovávám a ráda používám, texty a kódy se vždycky hodí :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, úchvatné, dokonalé, nádherné a ....prostě klobouk dolů.

    OdpovědětVymazat
  5. Také krásná sada krabiček. Budou další barevné variace?

    OdpovědětVymazat
  6. Díky všem, kdo jste si daly práci s odpovědí, vážím si toho.

    K Verčině otázce: nejspíš ano, ještě jich pár mám.

    OdpovědětVymazat
  7. Jééé, ty jsou krásné, ta tmavá červená jim moc sluší! Ještě jde honem na ty zelené... poslední dobou mi to nějak uniká... Peti díky!

    OdpovědětVymazat