úterý 7. května 2013

12 TAGS OF 2013 - May



Tak jsem se do ní pustila. Do májové. Začala jsem s bílým podkladem a květinovými a motýlovými...zkrátka jarními propisoty:



Distress Stains s trochou vody obstaraly základní barvy podkladu...



Zelený Dylusions spray, písmenková šablona a zelený fix připravily pozadí...




...pro siluetu portrétu (ačkoliv razítko Mony Lisy natištěné na originálu visačky mám, chtěla jsem použít něco jednak menšího a také kompaktnějšího, proto jsem sáhla po další propisotu). Na doladění okrajů jsem využila různé odstíny Distress inkoustů.


A ještě ozdoby: zeleným inkoustem jsem nabarvila stuhu s písmenky a pár vláken režné niti. Kovový plátek nebo přívěsek se mi zdály ke květinám tvrdé...nicméně propisotovou techniku jsem byla rozhodnutá dodržet a proto jsem sáhla po okrově meruňkovém knoflíku - své úlohy se zhostil dokonale! :) Ještě někam nenápadně propašovat označení měsíce...no, moc nenápadné to, pravda :), není. Použila jsem maličká abecední razítka a několikrát natiskla název měsíce na rozličná místa na visačce.
Fotit jsem vyrazila ven. Když máj, tak rozkvetlá zaharada!




A celý výsledek? Tady je:



PS: Celou dobu mě při focení z nedalekého smrčku bedlivě sledoval pár maličkých očí...



Ještěrky jsou běžným a vítaným obyvatelem naší zahrady a jsme rádi, že se jim u nás daří. Tahle ladná dáma nám jistě brzy představí početnou rodinku. ;)



Mějte prima květen a nezapomeňte mrknout k Timovi na blog na jeho májovou visačku! :)

7 komentářů:

  1. Nový kabátek...nová visačka...obojí krása...a ještě foto úlovek

    OdpovědětVymazat
  2. Wow what a transformation! Gorgeous

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná, jarní, optimistická.

    OdpovědětVymazat
  4. Very pretty - love the way the thread for the button ties in so well.

    OdpovědětVymazat