úterý 25. června 2013

12 TAGS OF 2013 - June

S červnovou visačkou mám zpoždění. Veliké. Pracovní povinnosti mi daly zabrat, týden jsem byla mimo republiku, mé vlastní děti mají letos vzhledem k rekonstrukci školy prázdniny o týden dříve . . . Ale nakonec to vypadá, že to stihnu ještě v termínu. ;)


Hned na počátku musím zkonstatovat, že z kombinací mnoha pestrých barev jsem u Tima vždy bezradná - tohle není moje parketa. Bylo tedy jasné, že se sice pokusím, ale přizpůsobím si paletu tak, aby mě práce bavila a ne stresovala - ale tak je to jistě i míněno. ;)
Timova červnová visačka je překvapivě poměrně tmavá, zemitá, ovšem s rozzářeným světlým středem, jemuž vévodí vážka...
Hnědé tóny jsem nahradila lehčími, jasnějšími (letními) ve spreji - Dylusions v odstínech Lemon Zest, Fresh Lime a Postbox Red. Doplnila jsem je pár otisky jak přímo polštářku tak na textovém razítku (použila jsem svou oblíbenou kombinaci Distress inkoustů Forest Moss a Aged Mahogany).
Dotek letní modré obstaral Adirondack Dabber, odstín Stream.
To vše jsem mísila za pomoci vodního štětce a rozprašovače.

Ústředním motivem je černým StazOnem natištěné razítko překrásného barokního ornamentu (Stampers Anonymous, sada Fancy Flourish). Nenechala jsem jej celé v bloku, ale vrchní část jsem vystřihla a dolní otrhla a trochu "ušpinila" barvou. Celý motiv jsem podlepila čtverečky pěnové lepící pásky.
Do středu jsem umístila svorku ze sady svorek Wishes & Dreams od Leezy Gibbons - barevně ladí, je jemná a celý motiv rozsvítí.




Na odlehčení tmavého otisku jsem použila ještě v některých místech tekuté perly v odstínu Platinum (bílá by tvořila příliš ostrý kontrast).




Nezbývalo než vše zkompletovat dohromady a červnová visačka je hotová! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat