úterý 25. června 2013

Jedno pruhované s jahodou

Když Lenka vyhlásila červnovou soutěž, rozhodla jsem se do toho jít. Jahody mám moc ráda a léto také. Vyrobím letní přání!

Vybrat z hromádky papírů ty správné barvy netrvalo dlouho. Jenže jsem je chtěla ještě vrstvit . . . a dostala jsem se do začarovaného kruhu: jeden proužek jsem spotřebovala, ale další (díky podlepování a následnému řezání) vytvořila!
No nic, proužky byly vytvořeny.
Zelený výsek plotu mi zbyl po výrobě březnové visačky a barevně se hodil.
Bílé jahodové kvítky se žlutým středem byly jasné.
Zbývala jahoda . . . nakonec jsem ji nijak nemaskovala do náznaků a jednoduše ji rovnou vystřihla z červeného papíru. Pecičky jsou tečky bílou gelovkou zakápnuté Glossy Accents. Stopku s listenem jsem vystřihla z jasně zeleného papíru a okraje opatinovala zeleným razítkovacím polštářkem. Jeho hranou jsem naznačila žilky, aby celá plocha působila trochu plastičtěji.


Protože jsem se rozhodla použít čistě bílý základ přání a proužky byly už tak samy dost pestré, nakreslila jsem jen jednoduchý liniový rámeček červenou gelovkou a pro sjednocení s motivem jsem uvázala na stopku jahody mašli z režné bílé niti. Obojí je dost viditelné, ale přesto dostatečně subtilní.



Kulatý výsek v dolním pravém rohu je nejspíš z nějaké sady, ale moc prosím - nechtějte vědět, z které! :) Opravdu nevím. Zkrátka se mi hodil barevně!

Jsem se svou prací spokojená - vyjadřuje vše, co k létu patří: hodně světla, slunce, teplé barvy střídající se se svěžími (zelenými) tóny, jemné květy a sladké, šťavnaté plody jahod, vítané mírné ochlazení větříkem (proužky ve tvaru praporků), pohodu a klid prázdninových dnů.
To vše přeji i vám všem - už za pár dnů jsou tady! Jupííííí! :)

A ještě doporučení: nezapomeňte si prohlédnout všechna soutěžní přání, protože svého letního favorita nemůžete minout! Je z čeho vybírat, věřte mi! :)

Nakonec jsem se rozhodla přihlásit tohle přání i do "pruhované" soutěže na Simon Says Stamp & Show, protože se tématicky hodí.

4 komentáře:

  1. Your card is so cute. I love summertime and strawberries, too. :) Your card really appealed to me. Your banners on the left of the card are very cute and certainly fit into our striped theme. Love the colors! Thanks for sharing your card with us at Simon Says Stamp and Show. <3 Candy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you, Candy.
      I really love the strawberries, the stripes are versatile and the SSSS challenge came just in the middle of my "stripe time" :).

      Vymazat