neděle 23. června 2013

Jen krátce...

Dnes vás jen krátce pozdravím - po týdnu ve větrném Dánsku jsem se vrátila do rozpálené České republiky a musím říci, že teplotní rozdíl 20°C byl vážně znát...

Kromě klasických pracovních povinností jsem ještě po chvilkách dokončovala cestovní deník. Už teď je to pěkný cvalík...


...a to tam ještě nejsou fotky. Hlavní náplní je ale text, vlepené vizitky, účtenky, letáky...
Jen co se mi podaří vytisknout a doplnit fotografie, nafotím některé zajímavější stránky a podělím se s vámi o zážitky.

Užívejte krásných dnů! :)

6 komentářů:

  1. jůůůů, ale dlouho nás nenapínej! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dámy, nenapínám - nebo aspoň ne schválně. Prostě mi někdo/něco žere čas... :( Ale abyste vydržely, přidám zítra jednu drobnost. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem mooooc zvědavá a zajímalo by mě, jak se Ti osvědčil nový užší formát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mileno, výborně! Píše se mi do užšího journalu podstatně pohodlněji. Navíc můžu stránku kdykoliv otočit na šířku a psát vlastně vertikálně - zkusila jsem to a v pohodě. U podobného poměru výška x šířka nejspíš zůstanu.

      Vymazat
    2. Díky za postřehy a těším se, až ho uvidím. :-)

      Vymazat