pondělí 3. června 2013

Rozkvetlé, slunečné...

Nedávno jsem na Papero Amo získala díky výhře roztomilé drobnosti, s jejichž koupí bych normálně nejspíš váhala...miniaturní bottle caps s barevnými vnitřky zakrytými pryskyřicovou "peckou", krásná razítka a růžové a hnědavé candi.

Dnes jsem vzala do ruky papír, pár kytiček, modré candi (papírové vypouklé pecičky, které vás snadno oklamou a budete je na první pohled považovat za kovové hřebíčky ;) . . . ) a pár jednotlivých slov na papírových páscích a hrála jsem si . . .





Výsledek vypadá takhle:



A teď trochu změním tón: snažila jsem se tohle přání udělat optimistické. Kromě toho, že se samozřejmě snažím pomáhat v praxi seč mi síly stačí, ráda bych prostřednictvím tohoto přání pomyslně poslala sílu a optimismus všem, kdo mají v těchto chvílích co do činění s velkou vodou.

S dovolením použiji fotografii, kterou mi poslal jeden blízký člověk.


Myslím na všechny, kdo to v těchto dnech velmi potřebují. Vydržte! Zas bude líp!

Žádné komentáře:

Okomentovat