neděle 23. června 2013

Scrapnákup ze severu

Za ty roky, co do dánského Strueru jezdíme, už zhruba vím, co mne tam čeká - dny nabité setkáními s milými lidmi, studenti nadšení množstvím nových zážitků, ryby, zemité barevné tóny, všudypřítomný a nikdy neutuchající slaný vítr, denní světlo téměř do půlnoci . . .
A pokud to klapne a na programu bude návštěva města plného soch - Holstebro, zbude-li pár volných minut, pustím se pěší zónou až na konec, kde v prvním patře obchodní pasáže sídlí Craft-Creativ Company. Království plné korálků, barev, štětců . . .a papírů! ;)

Tento rok jsem už dopředu věděla, že právě papírům odolám (při pohledu na své zásoby jsem si už v zimě zakázala další syslení a vcelku se mi to daří dodržovat). Ale jak jistě správně odhadnete, neodolala jsem jiným lákadlům. Nákup to nakonec nebyl nijak zvlášť obrovský - většina zboží je již dnes sehnatelná po celém světě. Ale přesto jsem si připadala jako malé dítě, když dostane lízátko - však to znáte, že? ;)


Shrink plastic (smršťovací fólie) je u nás běžně k dostání, ale tady mne nalákalo balení, kde je od každého druhu jedna: průhledná lesklá a matná, neprůhledná bílá a černá. Černou a bílou jsem ještě nezkusila, ostatní ano. A tohle "zkušební" balení je dobrý nápad.
Druhou položkou je šablona - líbil se mi motiv koruny a křídel (to je moje osobní úchylka, myslím).
Nejmenší sáček obsahuje tmavohnědé filigránové výřezy ptáčků - uchvátila mne jejich jemnost a tvar, moc se mi líbí.
No a úplně nejníž jistě snadno identifikujete jednu washi pásku . . . byla jsem velmi ukázněná a vybrala vážně jen jednu (a že to nebylo snadné! ;) Byla jich tam spousta.). Tahle je jemně šedo-fialová se zajímavými motivy.



Další položkou na mém seznamu je kovová fólie, nad kterou už taky uvažuji tak rok, možná dva. Uvidím, jak se s ní poperu - přeci jen je jemná. Mám zkušenost jen s vločkami, ne s celým listem. (Třeba už jste s ní někdo pracovali - poraďte, nač si dát pozor, čeho se vyvarovat ;)!) 
V dřevěné krabičce jsou jednoduché kovové svorky geometrických tvarů a v nejmenším sáčku dřevěné špulky.




Celý nákup mi ochotná a usměvavá paní u pokladny naskládala do sympatické papírové craft tašky a s přáním pěkného dne jsme se rozloučily. Já ho tedy pěkný měla! ;)

A co vy? Máte také oblíbené hobby obchody v místech, kam vyrážíte jednou čas? :)

2 komentáře:

  1. Ach...ty máš poklady...jsem zvědavá na to, co s nimi vykouzlíš. Folie mi leží asi tři roky v polici a ještě jsem je nepoužila! A jednou za čas: obchod v pařížském Bercy (nákupní vesnička v parku), ochotně tam předvádějí v akci vše, o čem přemýšlíte k čemu to je a jak se s tím pracuje :-) , a potom korálkový obchod v ulici Archives - ráj...

    OdpovědětVymazat
  2. Super poklady. Folii jsem ještě nezkoušela, tak nepomůžu a obchůdky? Tak ty taky ne, za hranicemi jsem nebyla ani nepamatuji, já cestuji prstem po mapě :-D

    OdpovědětVymazat