středa 31. července 2013

12 TAGS OF 2013 - July

Červencová visačka vznikala (a k vám se dostává) doslova v hodině dvanácté. Ani těch pět minut k dobru nemám... :) Ale jednou je to zkrátka výzva a je třeba se s ní poprat!


Když jsem viděla Timovu červencovou vlasteneckou, řekla jsem si "Ouha!" ... barvu trikolory bych samozřejmě zachovat bez problémů mohla, ale ostatní atributy snadno zaměnitelné nejsou už s ohledem na datum...
Dlouho jsem si v myšlenkách pohrávala s nápadem na českého lva na červeno/modro/bílém pozadí. Jenže v červenci? Do tohohle rámce se mi to nedařilo usadit...ne dostatečně důstojně. A legraci si z takových věcí dělat neumím. Spíš nechci.
A pak jsem se rozhodla: žádné složité vymýšlení a předělávání! Zachovám techniky (o ty přece nejvíc jde ;) ...), barvy a motivy, které se mi budou hodit a červencová visačka bude oslavou toho aktuálního: léta!  A basta! :)

Základ jsem chtěla slunečný, teplý, ohnivý - válečkem jsem na bílý podklad nanesla dva odstíny žluté (Dylusions Lemon Zest a Mister Huey´s Amarilo Taxi) . Sprejem přes šablonu (Dylusions  Diamond Border) jsem ještě dotvořila oranžové kosočtverce (do minimisteru jsem smíchala trochu žluté Dylusions Lemon Zest a pár kapek červené Postbox Red) a celou visačku orámovala tenkou liníí stříbrné (metalický liner od Farber -Castell).

Techniku  použití Distress Clear Rock Candy a následné probarvení trhlinek po uschnutí jsem použila na chipboards od Kety - písmenka a hvězdy. Jsou nejprve přetřené bílým Gessem, pak jsem nanesla krakelovací barvu a po uschnutí a popraskání jsem je lehce přetřela Distress Stain - mými oblíbenými odstíny Faded Jeans a Aged Mahogany.
Hlavním motivem mé visačky je hrdina parných dnů: nanuk. :))
Je z hnědé čtvrtky a dřevěného dřívka (u každého propisotu je jedno přibalené ;) ...). Iluzi ukousnuté špičky nanuku jsem vytvořila pomocí vroubkované raznice.


V horní části visačky je chipboardový kousek ornamentu upravený stejnou technikou jako písmena a hvězdy - jediným rozdílem je fakt, že jsem jej neprobarvila, ale natiskla jsem na něj pomocí jedotlivých písmenkových razítek slovo "krásné", které je pak doplněno slovem "léto" na nanuku. Kousek notové washi pásky symbolizuje dovolené a prázdniny, které mám spojené s hudbou. Posledním chipboardovým detailem je šipka v levé části.
Do dirky jsem uvázala dvě žluté stuhy - jednu organzovou (průhlednou, vzletnou) a druhou potištěnou textovým razítkem pomocí černého StazOnu. Pro zlehčení jsou obě svázány dohromady bílou nití a doplněny o bílé pírko. 
Do úvazku jsem připnula ještě malý stříbrný spínací špendlík s přívěskem vážky - díky, Kláro! :)
Dva otisky ukazujících rukou (černý StazOn) jsou použity pro vyvážení jemných černých detailů v horní části (motiv vážky - starostříbro, noty).



Celou visačku jsem dělala tak, aby z ní bylo cítit prázdniny, dovolené, radost ze slunce...snad se to povedlo. :)


Přeji všem krásné léto! :)



2 komentáře: