neděle 28. července 2013

Four Elements

Když byla na Papero Amo vyhlášena challenge "4 Elements", bylo zrovna docela teplé období...(píšu schválně "docela teplé", protože tehdy ještě nikdo netušil, jak se teď budeme PÉCT! Dnes ráno v sedm hodin na mě z teploměru vesele mrkala sedmadvacítka a neptejte se, kolik je tam teď!). Napadlo mě tenkrát hned, že oheň bude to pravé - horký, neovladatelný, ničivý, ale zároveň i velký pomocník, zkrotí-li ho šikovný kovář. Oheň jako nekonečné divadlo plamenů a barev v tónech, které mám ráda. Životadárné teplo i obrana lidského pokolení v dobách vzdálených v minulosti...

Měla jsem tenkrát na stole ještě jeden nepoužitý korpus bloku a papíry ze sady Steampunk Paper Pack od HOTP... Chvíli jsem přemýšlela a pak jsem se pustila do práce. Bylo to tvoření na etapy, po chvilkách.
Jak na blogu PA postupně vycházely příspěvky s inspirativními stránkami a projektyčlenek DT, jejichž hlavním pojítkem byla lehkost, vzletnost, světlé, optimistické barvy, slunce a vánek :) ... zase se mi do hlavy začaly vkrádat myšlenky, že ten můj blok bude spíš protipólem: tmavý, temný, barevně "těžký", možná depresivní... Ale co! Já to zkrátka takhle mám ráda a vyhovuje mi to! :) Tady ho máte - posuďte sami:




Každá challenge má samozřejmě podmínky, které je třeba dodržet. V téhle konkrétně to byl jeden (či více) základních elementů. Když nad tím přemýšlím, vidím na svém bloku všechny:
Země - hnědé tóny, základ všeho - žena, ...
Voda - modrá barva, vlny, ...
Oheň - zlaté tóny, kované součástky, ...
Vzduch - modrá barva, křídla, motiv času, ...
Další podmínkou byl trojúhelník...ten mi tam ve své striktně geometrické podobě neseděl, takže jsem jich několik umístila tak trochu skrytě do rohů - jsou vytvořeny embosováním za tepla pomocí barevně ladících prášků.



Na doplnění jsem pak použila už jen drobnosti: washi pásky, tak trochu upravené TH lístky ;) (poničené a patinované okraje a celá plocha obarvená a pokapaná vodou pro "bublinkový" efekt)  a jednu svorku ze sady Engrawer od Primy.





Zadní strana desek je potažena papírem z téže řady a okraje jsou patinovány stejným způsobem - horkým embosem.




Jak se se zadáním poprali ostatní (přesněji: popraly ostatní tři dámy :)...) se podívejte zde.

Přeji všem krásné léto! :)

1 komentář: