pondělí 8. července 2013

Jednoduché, bílé, ale přesto barevné

Před pár týdny mi přistála v mailu žádost: potřebuji svatební přání - velice jednoduché, střízlivé, barevná kombinace na svatbě bude limetková s fuchsiovou barvou. Hlavně žádné krajky, kytičky ani jiné svatební ozdoby, nevěsta není romantický typ.
Tedy jinými slovy přísně elegantní Clean & Simple styl v udané trendy barevnosti kombinované s čistě bílou.

Čím přesnější je zadání, tím těžší je někdy práce. Čím více pevně daných mantinelů, tím menší prostor pro kreativitu.
Ale výzvy jsou od toho, aby se přijímaly. I proto jsem neodmítla. :)
Vzniklo 6 přání formátu DL (105 x 210 mm). U všech jsem zvolila bílý základ, na něm barevnou vrstvu, opět bílou, tentokrát embosovanou čtvrtku a vše jsem doladila jednoduchými stuhami a drobnými detaily v druhé barvě.
Nebudu vás napínat - tohle přání mělo to štěstí, že bylo vybráno:


Detail zdobení:


Dovnitř jsem vyrobila ještě skládanou kapsu, v níž byla kartička určená k napsání textu gratulace. Zároveň měla zajistit, aby se nevytrousil finanční dar.


Součástí byla i na míru vyrobená "kapsová" obálka a dva adresní štítky pro případ, že by při psaní jednoho došlo k nějaké nechtěné chybě (vždycky je lepší být připraven). :)



Nu a ta ostatní přání (a detaily zdobení) vypadají takhle:












Přeji všem krásné slunné pozdní odpoledne. :)

 


Žádné komentáře:

Okomentovat