pátek 5. července 2013

Ještě jeden blok

S posledním blokem jsem si vyhrála co do plastického, 3D zdobení. Tahle kolekce papírů mi ale nedala pokoj, pořád se mi ty motivy míhaly hlavou a tak jsem je vzala do ruky znovu, tentokrát s jinou myšlenkou: pokusím se držet jedné barevné linie a pokud možno se vyhnu 3D zdobení.
Je to taková soukromá výzva.

Zvolila jsem hnědé tóny.
A protože jsem se chtěla držel v jedné vrstvě prostorově, bylo mžno vrstvit jen barvy a tisk. Sáhla jsem po hnědavých inkoustech, embosovacích prášcích a  - StazOnu, Distress inkoustech, Inka Gold pastě a gelových a metalických fixech.
Darkroom Door razítka jsou v tomhle ohledu jasná volba (sada Steampunk), jednorazítko je z "kuchyně" Tima Holtze a doplnila jsem je erbem z Basic Gray sady, kterou jsem vyhrála v challenge na Papero Amo a pak jsem brala do ruky jednotlivá razítka, kde výrobce spíš tuším . . . popravdě to pro mne není zas až tak důležité, zajímá mne víc jejich motiv a kvalita.

Do třetího rozměru jsem se přeci pustila - trošičku! ;) Metalickými nalepovacími perličkami a lepidlem Glossy Accents použitým na motivech žárovky (vytváří po zaschnutí plastický "epoxidový" vystouplý povrch).




V podobném duchu je samozřejmě zdobená i zadní strany desek . . .




A prozradím, že rozdělaný je ještě třetí blok . . . ale ten vám ještě neukážu. ;) Ten má ještě čas. :)

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Díky. :) A mažu se podívat k Tobě - tuším, že tam najdu zas něco nového...

      Vymazat
  2. Pane jo, tak to je fantastické....
    Ajka

    OdpovědětVymazat